کودکان سرمایه های آینده کشور هستند و آینده کشور را می سازند.

کودکان،سرمایه های آینده کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند ؛مدیر کل سازمان بهزیستی خراسان جنوبی صبح امروز در همایش پیشگیری از سوء رفتار با کودکان با بیان اینکه کودک آزاران امروز کودکان گذشته هستند که مورد غفلت قرار گرفته اند و آزار دیده اند،گفت:آگاه سازی گام اولی است که باید در پیشگیری از سوء رفتار با کودکان انجام شود.

عرب نژاد افزود: ریشه ی همه آسیب های اجتماعی در دوران کودکی نهفته است و اگر مسئولان امر می خواهند گامی مؤثر در زمینه ی رفع آسیب های اجتماعی بردارند باید به دوران کودکی توجه کنند.

وی گفت: اگر فرهنگ را در کودکان نهادینه نکنیم در آینده دچار مشکل خواهیم شد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی نیز در این همایش گفت: ما نسلی هستیم که اگر چه خودمان خاطرات خوبی از کودکیمان داریم اما امروز شرایطی را برای کودکان ایجاد کردیم که جز بازی های کامپیوتری و تبلت دلخوشی دیگری ندارند.

نخعی افزود: باید در زمینه ی آموزش کودکان و والدین اقدامات مؤثری انجام شود تا بتوان خلأ ایجاد شده در فرهنگ سازی جامعه را پر کنیم.

وی با بیان اینکه کودکان باید در محیط سالم خانوادگی، آموزشی و اجتماعی رشد یابند،گفت: امیدواریم بار دیگر خانواده هایی خانواده محور و کودکانی با خاطرات شیرین از کودکیشان داشته باشیم.

این همایش با حضور مصطفی رحماندوست،سفیر کودکان و با شعار بچه های امروز ، باید فاتح قله ها باشند برگزار شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.