راه های ارتباطی 41 روستای شهرستان کوهرنگ به دلیل بارش برف مسدود است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرماندار کوهرنگ گفت: به دلیل بارش برف در 2 روز اخیر و کولاک، جاده ارتباطی دهستان موگویی با 15 روستا با توجه به بسته شدن گردنه عسل کشان، منطقه لبد با 7 روستا، منطقه سه جو و گاوشیر با 7 روستا و منطقه دهناش با 12 روستا با چلگرد مرکز این شهرستان مسدود است.

مرتضی زمانپور با بیان اینکه خانه های دهستان موگویی طی بارش های اخیر دچار خسارت شده اند افزود: به بیش از 20 واحد پرورش ماهی در شهرستان کوهرنگ نیز خسارت وارد شد.

وی ادامه داد: در این مدت 43 نفر از اهالی روستای آقا سید محمد به چلگرد و 5 خانوار تبارک سفلی به بازفت منتقل و اسکان داده شدند.

زمانپور اضافه کرد: طی 48 ساعت آینده جاده های بیرگان، شاه منصوری و دوآب صمصامی هم ریزش برداری شد.

وی گفت: طی همین مدت جمعیت هلال احمر و نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای به 15 خودروی گرفتار در برف کمک رسانی کردند.

زمانپور افزود: ذخیره سازی سوخت، دارو و مواد غذایی در مناطق صعب العبور این شهرستان از قبل انجام شده است و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

میزان بارندگی 48 ساعت گذشته در شهرستان کوهرنگ، 220 میلیمتر به صورت برف و باران بود.

کوهرنگ از شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری با 35 هزار نفر جمعیت می باشد که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله 85 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.