معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: مشکلات مالی و اقتصادی تنها دلیل بالا رفتن سن ازدواج نبوده و چه بسیار افرادی که مشکلات مادی نداشته اما ازدواج‌ نکرده‌اند.

مشکلات مالی تنها دلیل بالا رفتن سن ازدواج نیست

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سعید کتابی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر در جلسه ساماندهی امور جوانان در فرمانداری ملایر با بیان اینکه ازدواج و اشتغال جوانان از مهم‌ترین مشکلات این قشر است، گفت: رفع مشکلات ازدواج جوانان نقشی همگانی داشته و همه باید به آن توجه کنند و رفع موانع و مشکلات آن سبب ثبات در جوانان است.

سعید کتابی افزود: جوانان موتور محرک جامعه بوده و حضور جوانان در عرصه‌های مختلف سبب شادابی و طراوت کشور می‌شود همچنین توجه به جوانان و رفع مشکلات آنان نقش مؤثری در کاهش‌ها آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی با اشاره به نقش مسائل فرهنگی و اجتماعی در بالا رفتن سن ازدواج بیان کرد: مشکلات مالی و اقتصادی تنها دلیل بالا رفتن سن ازدواج نبوده و چه بسیار افرادی که مشکلات مادی نداشته اما ازدواج‌نکرده‌اند که از آن نمونه به کارمندان مجرد می‌توان اشاره کرد.

کتابی خاطرنشان کرد: همه باید به این مسئله ورود پیداکرده و با تشویق جوانان به امر ازدواج توسط نهادهای فرهنگی و کمک بانک‌ها در پرداخت تسهیلات و استفاده از نقش مردم و مجمع‌های خیریه به امر ازدواج جوانان کمک کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر با اشاره به تشکیل بنیاد صیانت از خانواده در ملایر گفت: کارهای مقدماتی تشکیل این بنیاد انجام‌شده و محلی برای این بنیاد در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.