مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از در حال ساخت بودن یک مرکز بزرگ فراگیر در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: این مرکز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رضا موزونی در مراسم افتتاح نخستین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری استان کرمانشاه که امروز (۱۳ آذر) در مرکز شماره سه کانون پرورشی کودکان و نوجوانان استان در محله شاطرآباد شهر کرمانشاه برگزار  شد، هدف از راه اندازی این مرکز را تلاش در راستای توسعه عدالت آموزشی عنوان و ابراز امیدواری کرد: اینگونه اقدامات بتواند زمینه استفاده کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه از امکانات کانون پرورشی را فراهم کند.

موزونی با بیان اینکه در گذشته کانون از پذیرش کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه معذور بود، ادامه داد: از امروز درهای کانون استان به روی کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه باز شده است.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اظهار کرد: ویژگی مراکز فراگیر کانون این است که کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه در کنار دیگر هم سن و سال های خود از امکانات کانون استفاده خواهند کرد.

موزونی ارتباط کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه با گروه همسالانشان را در ارتباط گیری آنان مهم عنوان کرد.

موزونی در ادامه با اشاره به در حال ساخت بودن یک مرکز بزرگ فراگیر در شهرک امام خمینی(ره) کرمانشاه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این مرکز با امکانات ویژه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی  از راه اندازی این مرکز به عنوان یک اتفاق فرهنگی مهم یاد و ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این مرکز شاهد بروز و شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه در استان باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.