نمایشگاه «بودِ نابود» تا 24 آذر ماه از ساعت 11 تا 19 در گالری سیحون میزبان علاقمندان است.

زیبا پشنگ، عضو انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران  در گفتگو با خبرنگارحوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایشگاه خود گفت: این کار به عنوان چهارمین نمایشگاه انفرادی  با 7 اثر با نام «بودِ نابود» برگزار می‌شود که گردش شبانه افکار، آرام آرام در ذهنت نفوذ می‌کند، نجوای مداومی که به جانت چنگ می‌زند، لایه لایه وجودت را در بر می‌گیرد، نا آرام و بی قرارت می‎‌کند، افکار مضطرب تکثیر می‌شوند، هر فکر به هزاران فکر دیگر، آنچه آرامشت را ربوده است شکل نابهنجارت را می‌سازد؛ بودِ نابودت را.

وی ادامه داد: آثار این نمایشگاه فیگورهایی هستند که در قسمت‌هایی از بدن آنها اتفاق‌هایی افتاده است و روی افکاری که به ذهن آدم حمله می‌کند کار شده است و باعث می‌شوند تا حد زیادی جسمتان را درگیر کند.

این هنرمند در خصوص مواد مورد استفاده این آثار گفت: مجسمه‌هایی هستند که به صورت دیواری و نیم تنه هایی بر روی استند با توجه به فیگورهایی از چهره خودم از جنس فایبر گلاس، برنز و ترکیب مواد درست شده و به نمایش درآمده‌اند.

پشنگ در پایان افزود: این نمایشگاه 5 آذر ماه افتتاح شد و تا 24 آذر ماه سال جاری از ساعت 11 تا 19 در گالری سیحون ادامه دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار