حسن زاده گفت: امکاناتی که در اختیار تیم ملی است به هیچ عنوان شایسته تیم سوم جهان نیست.

علی اصغر حسن زاده بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی دوستانه با تیم فوتسال روسیه که در روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته برگزار می شود اظهار کرد: این 2 بازی با روسیه اولین دیدارهای تدارکاتی ما بعد از مسابقات جام جهانی است و فکر می کنم این بازی ها می تواند برای تیم ملی مفید باشد و باعث می شود بازیکنان جوان در تیم جا بیافتند، به هر حال برنامه ما برای تیم ملی باید 4 ساله باشد و از همین امروز باید این برنامه شروع شود.


وی درخصوص امکانات موجود برای تیم ملی گفت: ما قبل از آغاز جام جهانی در خصوص امکانات صحبت کردیم . انتظار داریم که امکانات در حد تیم سوم جهان باشد، در این 2 بازی در سالنی میزبان روسیه هستیم که رختکن مناسبی ندارد و شاید بهتر بود بازی در جای دیگری برگزار می شد. این سالن شرایط برگزاری بازی را ندارد.


بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص  شرایط تیم ملی فوتسال کشورمان بیان کرد: خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است و با توجه به اینکه به تازگی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتسال به پایان رسیده است بازیکنان همگی آماده هستند، کمی خستگی بین بچه ها وجود دارد که با ریکاوری امروز از بین می رود.

حسن زاده در پاسخ به سوالی در مورد نتیجه بازی با روسیه بیان کرد: نتیجه بازی در فوتسال را نمیشه حدس زد البته زیبایی این ورزش به همین است ما تمام تلاش خود را می کنیم به هر حال این یک بازی دوستانه است و ما باید از فیفا دی ها به نحو احسن استفاده کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار