سردار مهماندار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تشدید برخورد با خودروهای دارای نقص فنی و دودزا/ پلاک جعلی زیر ذره‌بین پلیس

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف بیش از هزار خودرو دارای نقص فنی و دودزا خبر داد.

تشدید برخورد با خودروهای دارای نقص فنی و دودزا/ افزایش 200 درصدی برخورد با دستکاری در پلاک/ پلاک جعلی زیر ذره‌بین پلیسسردار محمدرضا مهماندار ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: از 17 آبان ماه سال جاری طرح تشدید با خودروهای دارای نقص‌فنی و فاقد معاینه‌فنی اجرایی شد و در این مدت به بیش از هزار خودرو دودزا و دارای نقص‌فنی و فاقد معاینه فنی، پلاک اعزام به تعمیرگاه داده شد.

وی افزود : در خصوص دستکاری پلاک و مخدوش کردن هم پلیس با قاطعیت برخورد قانونی با مجرمان داشته است و در این راستا از 17 آبان که طرح برخورد با خودروهای دودزا تشدید شده که بیش از 200 درصد، توقیف خودروهای پلاک جعلی را داشتیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اذعان کرد: در حال حاضر روزانه هزار دستگاه وسیله نقلیه به ناوگان شهری اضافه می شود و شبکه فعلی پاسخگویی این تعداد خودرو نیست و تصمیم داریم که محدودیت ها  و ممنوعیت های بیشتری را اعمال کنیم و در این باره باید یک بازنگری انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۱۵:۱۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۵
به مردم کلاه ایمنی ،انواع زنجیر چرخ ،کافشن دستکش جوراب پوتین شلوار پیراهن اسکیموها به موتور سوران وخودروها وماشین آلات سنگین بدهید.
دولت یک جاده برای دوچرخه سوران بسازد
یک جاده برای موتور سواران بسازدذ
یک جاده برای خودروها بسازد
یک جاده برای ماشین باری بسازد
یک جاده برای کامیون ها بسازد
یک جاده برای اتوبوس ها بسازد
یک جاده برای مینی بوسذها بسازد
و خط کشی جاده ها را با رنگ های گونا گونی برایذماشین وآلات مشخص کونید
خط ریل آهن باید تا یک ونیم آن دیوار کشیده شود ،ودیوار فقطذبا سیمان وماسته ساخته شود وبین دیوار ها چهار خط واآر وآر رنگ باشد برای سرعت و تحادول قطار ها
آخرین اخبار