فرماندار شهرستان خلخال از احیای ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی در شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فریدون بابایی در نشستی با رئیس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی استان اردبیل و جمعی از ورزش کاران علاقه مند به این رشته ورزشی خلخال افزود: جوانان سرشار از انرژی و هیجان بوده و مسئولان اجرایی شهرستان وظیفه دارند با زمینه سازی مناسب از جمله راه اندازی رشته ورزشی مفرح موتور سواری و اتومبیل رانی از این انرژی جوانان منطقه به صورت مثبت استفاده کنند.

وی با اعلام آمادگی برای همکاری در جهت واگذاری زمین مورد نیاز به هیات موتور سواری و اتومبیل رانی جهت برگزاری مسابقات مختلف از جمله مسابقات موتور سواری تیپ کراس گفت: این شهرستان آمادگی لازم را برای برگزاری مسابقات اتومبیل رانی آفرود در بخش اتومبیل های دو دیفرانسیل و کمک دار را در سطح جاده های کوهستانی دارد .

در این جلسه عزیزه تراز رئیس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی استان اردبیل نیز از فعالیت 100 ورزش کار درپنج هیات موتور سواری و اتومبیلرانی این استان در دو بخش اتومبیل رانی و موتور سواری خبرداد .

در این جلسه کارت عضویت هیات موتور سواری و اتومبیل رانی به فرماندار خلخال اهدا و مسائل و مشکلات ورزش کاران این رشته از سوی سید ناصر میرمرسلی رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای هیات ارائه شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.