فاز نخست پارکینگ هفت تیر شهر یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد در زمینی به مساحت سه هزار و 200 مترمربع افتتاح شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ شهردار یاسوج در آیین افتتاح این طرح گفت: برای اجرای این پارکینگ در بخشی از زمین اداره اوقاف و امور خیریه یک میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است.

محمدعلی جاوید افزود: در فاز دوم، ساختمان‌های بهزیستی در محدوده میدان هفت تیر تملک و برای توسعه پارکینگ آماده سازی خواهد شد و معادل این فضاها شهرداری در نقطه دیگری فضای اداری پیش بینی خواهد کرد.

شهر بیش از 130 هزار نفری یاسوج با کمبود پارکینگ مواجه است.

وی گفت: برای ساخت پارکینگ خرید زمین از بخش خصوصی ممکن نیست و برای حل این مشکل شهرداری با همکاری دیگر دستگاه‌های دولتی در حال اقدام‌هایی برای افزایش رفاه حال مردم است.

شهردار یاسوج اظهار کرد: در فاز سوم ورزشگاه تختی و ساختمان‌های مجاور این پارکینگ مربوط به اوقاف تملک خواهند شد و بخشی از مشکلات ترافیک و کمبود پارکینگ مرکز شهر برطرف خواهد شد.

فرماندار بویراحمد نیز از کمبود پارکینگ به‌عنوان بزرگ‌ترین مشکل شهر یاسوج یادکرد و گفت: همکاری اوقاف و شهرداری و دیگر اداره‌ها برای ساخت پارکینگ با معاوضه زمین فضاهای اداری اقدام ارزشمندی است.

محمد کاظم نظری اختصاص زمین جایگزین ورزشگاه تختی یاسوج با هدف توسعه فضای ورزشی و فضای سبز شهر را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: همکاری اداره‌ها برای توسعه پارکینگ در مرکز شهر از نیازهای حیاتی ساماندهی حمل‌ونقل درون شهری یاسوج است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشنوا
۱۴:۳۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۵
لطفا مشکل ورودی شهر و انتقال تعمیرات خودرو به بیرون شهر ویا در گاراژها به جای تعمیر در جلوی مغازه واشغال پیاده رو وخیابان را پیگیری کنید .