مدیرمسئول کانون تخصصی مهدویت استان زنجان از برگزاری جشنواره مهدویت ویژه دانش آموزان در دی ماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ اصغر حاج علی اکبری، مدیرمسوول کانون فرهنگی و هنری کوثر و تخصصی مهدویت در زنجان گفت: در خصوص فعالیت های مربوط به مهدویت دستگاه های بسیاری ر استان متولی توسعه و ترویج فرهنگی مهدوی هستند و سهمی از این اشاعه متعلق به حوزه مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد است.

وی با اشاره به اینکه افق های فعالیت به اندازه مناطق حوزه مسجد می باشد، خازرنشان کرد: باتوجه به ظرفیت های متعددی در مسجد و کانون های مساجد ایجاد شده است می توان از طرق مختلف به آموزه های مهدوی و فرهنگ مهدوی نگاه ویژه ای داشت.

مدیرمسوول کانون تخصصی مهدویت ادامه داد: کانون فرهنگی و هنری کوثر در سه مقطع نونهالان، نوجوانان و جوانان با محوریت خانواده ها آموزش های خود را با شیوه های غیرحضوری و حضوری انجام می دهد.

. به گفته حاج علی اکبری بازخورد این آموزش ها در قالب جشنواره ها، مسابقات و نشست های تخصصی بازخورد دارد

این مقام مسوول ادامه داد: به منظور اثرگذاری فعالیت های مربوط به حوزه مهدویت این کانون با مراجعه ذی ربط، بنیاد مهدویت قم و مسجد جمکران ارتباط تنگاتنگی ایجاد کرده است تا بتواند با بهره گیری از تجارب این مراکز و ابزارها و امکاناتی که در اختیار دارد در توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت مثمر ثمر باشد.

وی تصریح کرد: کانون فرهنگی و هنری کوثر با برنامه آموزش حضوری مهدویت مکاتبه ای و نشست های هفتگی فعالیت خود را دنبال می کند و در نظر دارد افراد جدیدی از خانواده های را به سمت این برنامه ها دعوت کند.

حاج علی اکبری با اشاره به اینکه ١٢٤ نفر عضو کانون فرهنگی و هنری کوثر هستند، افزود: از این تعداد ٤٦ نفر به صورت مستمر با کانون در ارتباط هستند و برنامه های آن را به صورت دائمی دنبال می کنند.

مدیرمسوول کانون تخصصی مهدویت از برگزاری جشنواره مهدویت با محوریت دانش آموزان در دی ماه امسال خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره انجام شده است..

وی با اشاره به اینکه در این طرح دانش آموزان مدارس محلات اطراف کانون مدنظر هستند، گفت: مناطق نواب صفوی، باب الحوائج، حیدریه و اصغریه در این طرح مشارکت خواهند داشت.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.