رییس اسبق فدراسیون فوتبال گفت:کی روش برای فوتبال ایران زحمت کشیده است اما ایراد از کسانی است که به وی اختیارات زیادی داده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دادکان در مراسم یادبود زنده یاد پرویز دهداری بیان کرد: به من تهمت زدند که چرا فقط بکن باوئر من را سوار ماشینش کرد. وقتی قرعه کشی مسابقات انجام شد بعد از سرود آلمان، سرود کشور ما پخش شد. ما در سال 2006 ،در رده بندی جهانی بیست و پنجم جهان بودیم اما کی روش و دار ودسته اش در بهترین شرایط جزو 30 کشور اول هم نیستند.  
 
وی ادامه داد: در سال 98 ایران بیست و هشتم جام جهانی شد. اینها افتخار نیست اما اگر شما ببینید در هر سه بازی سال 2006 تا دقیقه 68 مساوی بودیم. مقابل پرتغال در دقیقه 69 گل خوردیم. مقابل مکزیک نیز تا اواخر بازی مساوی کردیم.پدر ورزش یعنی وزیر ورزش باید به همه رشته ها توجه ویژه ای داشته باشد نه اینکه تنها نگاهش به یک رشته خاص معطوف باشد.
 
دادکان در پایان درباره کی روش خاطر نشان کرد:باید واقعیت ها را گفت، کی روش برای فوتبال ایران زحمت کشیده است ایراد از کسانی است که به وی اختیارات زیادی داده اند و شرح وظایف باید مشخص باشد. هرکسی خواست به کی روش جسارت کند یا حرفی بزند باید در یک اتاق این اتفاق رخ دهد. ناگفته نماند کاربلدی کی روش در جهانی شدن ایران سال 2014 تاثیر داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار