اردبیل؛

کسب رتبه دوم کشوری اردبیل در مشارکت عمومی انتخابات مجلس خبرگان رهبری

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل گفت: استان اردبیل در انتخابات مجلس خبرگان رهبری رتبه دوم کشوری را در مشارکت عمومی و برگزاری هر چه بهتر به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ماریا موسوی در مراسم تودیع و معارفه معاونت فرمانداری پارس‌آباد و بخشدار اسلام‌آباد با تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: استان اردبیل در انتخابات مجلس خبرگان رهبری رتبه دوم کشوری را در مشارکت عمومی و برگزاری هر چه بهتر به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به انتخابات سال 96 گفت: بهار 96 شاهد برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا خواهیم بود که در استان اردبیل مقدمات و تمهیدات لازم صورت گرفته تا شاهد برگزاری انتخابات هر چه بهتر، سالم و پرشورتر در سراسر کشور به ویژه استان اردبیل باشیم.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل از اکبر صمدی فرماندار پارس‌آباد تقدیر کرد و افزود: اعتماد به نسل متخصص و متعهد جوان یکی از شاخصه‌های فرماندار پارس‌آباد است که با جوان‌گرایی در پست‌های مختلف از نیرو و توان ویژه جوانان و متخصصان تحصیل‌کرده در پیشبرد اهداف دولت، عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق مرزی کمک شایانی می‌کنند.

موسوی با اشاره به جدیت و پشتکار در مسؤولان دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: مسؤولان و رؤسای ادارات باید انتقادپذیر بوده و در حل و فصل انتقادات تلاش کنند و از همه توان خود برای همکاری از نیروهای متخصص و با تجربه استفاده کرده و در بحث اقتصاد مقاومتی و جذب نیروهای سرمایه‌گذار برای توسعه، عمران و آبادانی منطقه تلاش کنند.

وی با ارائه احکام جداگانه استاندار، از تلاش‌های یاسر ندایی معاون سابق فرماندار تشکر کرده و برای عدالت حاجی‌پور در پست معاون فرماندار پارس‌آباد و افشین اسدزاده بخشدار اسلام‌آباد آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، کسب ، رتبه ، دوم ، کشوری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.