مشهد؛

مشارکت خیرین در طرح شفا امید بیماران صعب العلاج است

رئیس کمیته امداد امام خميني (ره) تربت جام گفت: مشارکت خیرین در طرح شفا امید بیماران صعب العلاج است تا بتوانيم گوشه اي از آلام اين عزيزان وخانواده ها را تسكين بخشيم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شیر محمد شاکربرآبادی در گفتگو با خبرنگار با اشاره به نیاز مشارکت خیرین در طرح شفا برای بیماران صعب العلاج گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۱۱ بیمار زمین گیر وصعب العلاج تحت پوشش این نهاد می باشد که بطور میانگین ماهانه هر نفر دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال هزینه درمان دارند.

وی تصریح کرد: این بیماران برای پرداخت هزینه های درمان خود با مشکل مواجه هستند و ورود پر رنگ خیرین در این زمینه می تواند بسیار راهگشا باشد تا بتوانیم گوشه ای از آلام این عزیزان وخانواده ها را تسکین بخشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام با اشاره به سهولت درمان مدد جویان خاطر نشان کرد: برای درمان مددجویان با ۴۵ مرکز درمانی برای شش هزار ۳۰۰ نفر مددجوی قرارداد بیمه منعقد شده که مبلغی بیش از دو میلیارد ۶۰۰ میلیون ریال در هشت ماهه گذشته هزینه این امر شده است.

شاکربرآبادی گفت: از مجموع بیمه شدگان ۷۲۲ نفر زنان سرپرست خانوار، مجریان طرح های خودکفائی و بیماران صعب العلاج می باشد.

وی افزود: التیام درد بیماران و دردمندان سنت حسنه ای است که یادگار فرهنگ ارزشی و اعتقادی این مرز و بوم است لذا به جهت اینکه بخش اعظمی از بیماران صعب العلاج کشور تحت حمایت و مساعدتهای این نهاد می باشند خیرین فعال در این عرصه می تواند بخشی از هزینه های سنگین تحمیل شده به این بیماران را تأمین نمایند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام با بیان این که بیماری و فقر موجبات نا امیدی هر فردی را فراهم نموده و شاکله زندگیش را فرو می ریزد گفت: در حال حاضر در کشور تعداد ۱۲ هزار ۵۷۳ بیمار صعب العلاج و تعداد سه هزار ۹۷۰ نفر مبتلا به بیماری خاص تحت حمایت این نهاد می باشند چه بسا حمایت خیرین التیامی بر درد جانکاه آنان باشد.

شاکری برآبادی ابراز امیدواری کرد: با کمک خیرین بتوانند خدمات شایسته تری به ولی نعمتان جامعه ارائه نمایند.

انتهای پیام//س.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.