کارآگاهان پليس فتا مازندران فردی را که از طريق يک صرافی مجازی، اقدام به برداشت غير مجاز از حساب همسرش کرده بود دستگير کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ حسن محمدنژاد رئيس پليس فتا استان مازندران گفت : در پي اعلام شکايت يکي از مراجعان زن به پليس فتاي مازندران مبني بر اين که ، شخص ناشناسي مبلغ 316 ميليون و750 هزار ريال در چندين مرحله به صورت غيرمجاز از حساب وي برداشت کرده است ، موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس فتاي استان قرار گرفت .

سرهنگ محمدنژاد افزود: پس از اخذ اين مرجوعه قضايي بلافاصله ماموران در تحقيقات اوليه صورت گرفته همسر شاکيه را به عنوان متهم شناسايي کردند.

وي خاطر نشان کرد : در ادامه تحقيقات پليسي و با بررسي هاي بيشتر کارشناسان اين پليس مشخص شد، که اين مبلغ طي 3 تراکنش متوالي در يک روز از طريق يک صرافي مجازي که نمايندگي مرکزي آن در شهرستان قشم بود، از حساب شاکيه به صورت اينترنتي و غير مجاز برداشت شد .

رئيس پليس فتا مازندران در ادامه ،عنوان داشت: با هماهنگي مرجع قضايي متهمان که يکي از آنان همسر شاکيه بود دستگير و به برداشت وجه از حساب وي از طريق رمز دوم و رمز اينترنتي حساب اعتراف کردند .

سرهنگ محمدنژاد گفت: همسر شاکيه و ساير متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و موضوع در دست بررسي است .

رئيس پليس فتا مازندران در پايان هشدار داد دارندگان کارت هاي عضو شتاب حتي المقدور کارت بانکي و اطلاعات آن را در اختيار سايرين قرار ندهند و به منظور جلوگيري از بروز چنين اتفاقاتي گزارش خريد پيامکي خود را فعال کنند تا در جريان تمامي تراکنش هاي مالي خود قرار بگيرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.