تبریز؛

برگزاری دهمین نمایشگاه اتاق آسمان در دانشگاه تبریز

دهمین نمایشگاه اتاق آسمان در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دبیر کانون فرهنگی خیریه‌ی آینه‌ی دانشگاه تبریز با اشاره به  برگزاری نمایشگاه اتاق آسمان، گفت: دهمین نمایشگاه اتاق آسمان در قالب نمایش و مزایده نقاشی کودکان مبتلا به سرطان در دانشگاه تبریز به همت کانون فرهنگی خیریه‌ی آینه برگزار می‌شود.

حسن زاده شریف، با اشاره به قدمت 10 ساله‌ی کانون فرهنگی خیریه‌ی آینه‌ی دانشگاه تبریز گفت: نمایشگاه اتاق آسمان جزء  طرح‌هایی است که از اولین سال‌های تاسیس این کانون برگزار می‌شود و وارد تقویم سالانه‌ی این کانون شده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه در قالب نمایش نقاشی کودکان مبتلا به سرطان و فروش آنها به صورت مزایده در آخرین روز این نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه تا  17 آذر ماه  در نگارخانه‌ی شهید آوینی، واقع در ساختمان مرکزی امور دانشجویان دانشگاه تبریز از ساعت 9 الی 18 دایر است و تمامی عواید حاصل از آن صرف امور خیریه و کمک به کودکان مبتلا به سرطان می‌شود.

دبیر کانون فرهنگی خیریه‌ی آینه با اشاره به نیروی انسانی پر انرژی و جوان این کانون به سبب دانشجویی بودن بدنه‌ی آن گفت: علاوه بر کمک‌های نقدی این کانون به افراد نیازمند، اعضا بصورت دوره‌ای با حضور در بخش خون بیمارستان کودکان تبریز، ضمن عیادت از کودکان مبتلا به سرطان با ایجاد فضای شاد و مفرح و کمک به شارژ روحی آنها، تلاش می‌کنند تا ذره‌ای از آلام این فرشتگان زمینی را کم کنند.

وی گفت: از دیگر طرح‌های این کانون می‌توان به طرح الاهه‌ی دوستی در قالب جمع آوری کتاب و تقسیم آنها در میان دانش‌آموزان مناطق محروم و طرح بانک خون در قالب خون گیری از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تبریز با همکاری سازمان انتقال خون اشاره کرد.

وی ادامه داد: از اصلی‌ترین طرح‌های این کانون می‌توان به بازارچه خیریه عیدونه که در قالب فروش وسایل دست‌ساز دانشجویان که اسفند ماه هر سال برگزار می‌شود، اشاره کرد.

وی در پایان از خانواده‌ها، خیرین و دانشجویان برای همکاری با این کانون دعوت کرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.