سخنگوی وزارت دفاع روسیه از سازمان‌های بین‌المللی خواست تا کشته شدن پزشکان این کشور در اثر بمباران بیمارستانی در حلب را به شدت محکوم کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از  اسپوتنیک، "ایگور کوناشنکوف،" سخنگوی وزارت دفاع روسیه از جامعه بین‌الملل و سازمان‌های بین‌المللی خواست تا کشته شدن پزشکان این کشور در اثر بمباران بیمارستانی در حلب را به شدت محکوم کنند.

وی افزود: ما از جامعه بین‌الملل، سازمان‌های صلیب سرخ و هلال و پزشکان بدون مرز و دیگر نهادهای بین‌المللی می‌خواهیم تا قویا کشتار پزشکان روسی را که با ارائه خدمات پزشکی به غیرنظامیان حلب وظیفه خود را انجام داده‌اند، محکوم کنند.

وی تاکید کرد تمامی عوامل و افرادی که فرمان بمباران بیمارستان وزارت دفاع روسیه در حلب را صادر کرده‌اند، باید برای اقدامات خود پاسخگو باشند.

کوناشنکوف پیش از این اعلام کرده بود گروه به اصطلاح مخالفان روسیه به یک بیمارستان نظامی سیار در حلب حمله کرده‌اند و یکی از اعضای کادر پزشکی نظامی را کشته و دو تن دیگر را مجروح کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد شکی نیست که شبه نظامیان مخالفان سوریه اقدام به این حمله کرده‌اند. خون این افراد بر گردن کسانی است که فرمان حمله را صادر کردند. افرادی که این جانوران را ایجاد، تقویت و مسلح کرده اند و انها را مخالفان می‌نامند.





انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار