ثبت نام بیش از 120 هزار زن برای تظاهرات در روز آغاز به کار ترامپ

بیش از 120 هزار زن برای تظاهرات در روز آغاز به کار ترامپ ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، بیش از صد و بیست هزار نفر از زنان در تظاهراتی که قرار است هنگام آغاز کار دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا برگزار شود، شرکت می کنند. 

کمپین تظاهرات علیه ترامپ در روز مراسم تحلیف را یک مادربزرگ در هاوایی به راه انداخته است. 

او امیدوار است این کمپین به جنبش بزرگ تبدیل شود که نتیجه آن بزرگترین راهپیمایی زنان در واشینگتن باشد. بسیاری از زنان نگران هستند در دوران ترامپ، حقوق زنان پایمال شود زیرا او در دوران کارزار انتخاباتی حرفهایی در تحقیر زنان زد. تا کنون بیش از یکصد و بیست و پنج هزار نفر برای شرکت در این تظاهرات در واشینگتن ثبت نام کرده اند. 

برین باتلر از هماهنگ کنندگان جنبش تظاهرات زنان در واشینگتن گفت این تظاهرات برای این شکل می گیرد که ما زنان دنبال تغییر هستیم. علت اینکه این جنبش این همه طرفدار پیدا کرده است این است که آنها درباره آینده خود نگران هستند. مردم آینده کشور و آینده جهان را می بینند و از این وضع ناراضی هستند و می خواهند کاری کنند. البته این تنها شروع کار است. مردم به این ترتیب می توانند بخشی از فرایند تغییر باشند. اینکه این تظاهرات در اولین روز کاری رئیس جمهور جدید انجام شود، اقدام بسیار درستی است زیرا با این کار این پیام را می دهیم که ما در واشینگتن و در سراسر جهان دولت را زیر نظر داریم و به تصمیماتی که گرفته می شود، توجه داریم و ما خواستار تغییر هستیم و آنچه رخ داده است، به نفع مردم نبوده است. بنابراین ما می خواهیم برای آینده تغییر ایجاد کنیم. این تلاشها و کمپینها در چهار سال یا هشت سال آینده ریاست جمهوری ترامپ ادامه خواهد داشت. در واقع این تلاشها برای همه کسانی است که به کاخ سفید و کنگره و دیوان عالی می آیند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار