دروازه بان اصلی تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 در نقل و انتقالات زمستانی با یک تیم اروپایی قرارداد می بندد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رضا حقیقی دروازه بان اصلی تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل و جام ملت های استرالیا که به دلیل نداشتن تیم با تشخیص کارلوس کی روش از فهرست تیم ملی برای دیدار مقابل سوریه کنار گذاشته شد، این روزها همراه با مدیربرنامه های بین المللی خود در برلین آلمان به سر می برد و با توجه به پیشنهاداتی که از چند تیم اروپایی دریافت کرده به احتمال فراوان در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه به عرصه فوتبال باشگاهی باز می گردد.

البته تیم هایی چون سپاهان اصفهان و نفت تهران هم برای جذب این دروازه بان علاقه نشان داده اند اما از آن جایی که حقیقی در حال حاضر شانس بسیار بالایی برای ادامه بازی در فوتبال اروپا را دارد و در ایران هم به جز پرسپولیس تمایلی به پوشیدن پیراهن تیم دیگری ندارد، در قاره سبز به فوتبال خود ادامه می دهد.

حقیقی در ابتدای فصل با وجود این که 2 پیشنهاد از تیم های سلتاویگو و ختافه اسپانیا داشت به دلیل مخالفت باشگاه ماریتیمو پرتغال، نتوانست به لالیگا برود اما پائولو سزار سرمربی برزیلی سابق این تیم پرتغالی در اقدامی عجیب ترجیح داد ادواردو گوتاردی دروازه بان 32 ساله هم وطن خود را بدون تمرین همراه ماریتمیو در نخستین بازی فصل با اسپورتینگ لیسبون درون دروازه تیمش قرار دهد. دیداری که با شکست 2 بر صفر این تیم همراه شد.

حقیقی که آن روزها دروازه بان اصلی سبز و قرمز پوشان مادیرا و تیم ملی کشورمان به شمار می رفت پس از این بازی با استفاده از یکی از بندهای قرارداد خود، قراردادش را فسخ کرد. چرا که با وجود آمادگی لازم نمی توانست تصمیم غیرحرفه ای پائولو سزار که مشکلات زیادی را برایش به وجود می آورد را قبول کند.

انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار