محمدی گفت : دستگاه های دولتی با رعایت مقررات شرعی و حقوقی باید به روز شوند و از فناوری های نوین بهره مند باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  چهارمین نشست "وقف و متولیان " امروز صبح سه شنبه 16 آذر با حضور حجت الاسلام والمسلمين علی محمدی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و متولیان موقوفات شاخص در سالن نگین هتل ارم تهران برگزار شد.


در اين نشست حجت الاسلام والمسلمين علی محمدی رییس سازمان اوقاف کشور در جمع خبرنگاران،  اصحاب رسانه و متولیان موقوفات اظهار كرد : دنیا به لحاظ فناوری در حال پیشرفت بوده و مسولان برای حمایت از دانشمندان و مخترعان مختلف در راستای پیشرفت کشور باید تمام تلاش خود را به کار گیرند.


وی با تاکید بر ضرورت به روز آوری فناوری ها افزود: انتظار این است که از خدمات و فناوری در عرصه های مختلف اوقاف استفاده کرده و برسرعت کار بیافزاییم.


محمدی عنوان کرد: دشمنان از فناوری ها در جهت ضربه زدن به ملت و دولت ایران استفاده می کنند لذا ما نیز باید با آنها مقابله کنیم.


وی با اشاره به ضروری بودن استفاده از فناوری تاکید کرد: به روز بودن دستگاه های وقف با رعایت مقررات شرعی وحقوقی یک ضرورت است و اوقاف باید از فناوری های نوین بهره مند باشد.


رییس اوقاف و امور خیریه کشور در خصوص مدیریت اوقاف خاطر نشان کرد : استفاده از فناوری برای مدیریت موقوفات به عنوان یک ابزار ابوده و استفاده از آن الزامی است.

وی افزود: متولیان مؤمن،  داسوز و متدین هستند اما بعضی از متولیان ممکن است از مخدوش شدن چهره وقف به نفع خود سودجویی کنند.


محمدی تصریح کرد: باید از متولیانی که موقوفات را خوب اداره کرده و مردم از آنها راضی هستند قدردانی کنیم.


وی امر به معروف را یک روش موثر دانسته و تاکید کرد: باید از کسانی که کار خوب،  مدیریت خوب و ودلسوز و امانت دار اوقاف هستند قدردانی کرد.


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در پایان گفت: انتقال تجربیات متولیان شاخص موجب افزایش برکات وقف،  رضایت بیشتر مردم و ثواب متولیان می شود و رشد مجموعه را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار