اهواز؛

20 آذرماه؛ نمایشگاه هفته پژوهش شمال خوزستان در دزفول

نمایشگاه آثار و دستاوردهای پژوهشی دانشگاه‌های شمال خوزستان در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر حبیب عباسی، معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول در خصوص برنامه‌های این دانشگاه در هفته پژوهش اظهار کرد: بر اساس جلساتی که با ستاد استانی هفته پژوهش برگزار شد، دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور به‌عنوان متولی برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در شمال استان خوزستان شامل شهرهای شوش، اندیمشک و دزفول، انتخاب شد.

وی افزود: این نمایشگاه شنبه 20 آذرماه در ساعت 10 صبح افتتاح می‌شود و ساعت بازدید عمومی آن در طول روزهای هفته از ساعت 9 صبح تا 16 بعدازظهر خواهد بود؛ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شمال خوزستان و سایر ارگان‌های دولتی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. مراسم اختتامیه این نمایشگاه نیز چهارشنبه 24 آذر‌ماه برگزار می‌شود و در این مراسم از پژوهشگران برتر تقدیر خواهد شد.

عباسی با اشاره به برگزاری هفته پژوهش از 22 تا 27 آذرماه، بیان داشت: برای هر روز عناوینی از سوی وزارت علوم اعلام شده است. بر این اساس روز 22 آذرماه به نام روز "پژوهش، فناوری و مدرسه" و 23 آذرماه روز "پژوهش، فناوری و صنعت" است.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول خاطرنشان کرد: همچنین روزهای 24 تا 27 آذرماه به‌ترتیب به‌ عناوین "پژوهش، فناوری و دانشگاه کارآفرین "پژوهش، فناوری و حامیان پژوهشی"، "پژوهش، فناوری و اقتدار ملی و اقتصاد مقاومتی" و "پژوهش، فناوری و حوزه و دانشگاه نامگذاری شده‌اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار