شیراز؛

برگزاری دور نخست لیگ شنای فارس

دور نخست رقابت ‌های لیگ شنای استان فارس با عنوان «جام خلیج ‌فارس» برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شهرام کمال ‌زاده سرپرست هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی فارس گفت: این رقابت ‌ها در دو بخش آقایان و بانوان و در دو منطقه شمال و جنوب فارس برگزار می شود.
وی ارتقای سطح کمی و کیفی شنای شهرستان ‌ها، شناسایی استعداد های رده‌ های سنی پایه و افزایش سطح آمادگی شناگران را از اهداف برگزاری لیگ شنا اعلام کرد.
کمال ‌زاده ادامه داد: لیگ شنای فارس به ‌صورت دوره‌ای رفت‌ و برگشت در شهرستان‌ ها برگزار و درنهایت دو تیم برتر هر منطقه با دو تیم برتر از باشگاه ‌های شیراز مرحله پایانی این مسابقات را برگزار خواهند کرد که نفرات برتر به  تیم منتخب فارس برای اعزام به رقابت‌های کشوری دعوت می شوند.
او بیان کرد: این مسابقات در رده  سنی نونهالان شامل گروه ‌های سنی هشت و زیر هشت سال و 9 و 10 سال و همچنین رده سنی نوجوانان شامل گروه‌های سنی 11-12 سال و گروه سنی 13-14 سال برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: لیگ شنای فارس در دو بخش تیمی و انفرادی و در مواد پروانه، کرال پشت، کرال سینه و قورباغه، چهار در 50 متر آزاد و مختلط تیمی برگزار می ‌شود.
سرپرست هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی استان فارس تصریح کرد: هفته نخست لیگ شنای فارس در گروه آقایان 18 و 19 آذرماه جاری به میزبانی شهرستان ‌های مرودشت و فیروزآباد و در گروه بانوان نیز به میزبانی فسا و سپیدان برگزار می‌ شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار