تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار با تراکتورسازی با بازیکنان مصدوم زیادی مواجه است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال در بازی مقابل تیم تراکتورسازی با بازیکنان مصدوم زیادی مواجه است، مصدومیت برخی از بازیکنان استقلال دردسر بزرگی را برای منصوریان بوجود آورده است.

تیم فوتبال استقلال که در چند هفته اخیر لیگ برتر روند رو به رشدی را تجربه کرده، در آستانه دیدار با تراکتورسازی از لحاظ مصدومیت بازیکنان دچار دردسر بزرگی شده است. بازیکنانی همچون وریا غفوری، کنعانی زادگان و میثم مجیدی به صورت قطعی نمی توانند در این دیدار آبی ها را همراهی کنند و از طرفی آسیب دیدگی پادوانی، اسماعیلی و محسن کریمی باعث شده تا حضور آنها در این دیدار به صورت احتمالی تخمین زده شود.

با این حساب پادوانی مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال با توجه به مصدومیت روز گذشته در تمرین امروز آبی ها حاضر شد و زیر نظر نوروزی پزشک تیم به نرم دوی پرداخت تا به این ترتیب به نوعی حضور خود را در بازی مقابل تراکتورسازی ثابت کند اما در هر صورت حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل تراکتورسازی بستگی به تایید پزشک تیم و البته صلاحدید کادرفنی دارد.

همچنین حضور فرشید اسماعیلی و محسن کریمی با توجه به مصدومیت های جزیی که دارند در بازی مقابل تراکتورسازی در هاله ای از ابهام قرار دارد و باید این بازیکنان نیز پس از تایید نوروزی پزشک تیم مقابل تراکتورسازی به میدان بروند .کریمی و اسماعیلی در تمرین امروز تیم خود به صورت اختصاصی تمرین کردند تا به شرایط ایده ال برای بازی برسند.

اما در هر صورت معاونت پزشکی باشگاه در نظر دارد بازیکنان مصدوم از جمله محسن کریمی و پادوانی را به بازی مقابل تراکتورسازی برساند.

بازگشت مربی انگلیسی آبی ها به ایران

استیون جونز مربی تیم فوتبال استقلال که چند روزی را به انگلستان سفر کرده بود در نهایت چهارشنبه شب به تهران عزیمت می کند.

بدین ترتیب وی در آخرین تمرین استقلال پیش از بازی مقابل تراکتورسازی در روز پنجشنبه آبی پوشان را همراهی خواهد کرد.

استقلال روز جمعه به مصاف تیم تراکتورسازی می رود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار