دانشجویان همواره از تأثیرگذارترین و پیشروترین اقشار جامعه در آگاهی بخشی و ایجاد شور و شعور انقلابی در سیطره قانون بوده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به مناسبت 16 آذر روز دانشجو پیام تبریکی صادر کرد

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

۱۶ آذر که در تقویم افتخارات ایران اسلامی بعنوان روز دانشجو نامگذاری گردیده است نقطه اوج ایستادگی و فداکاری دانشجویانی است که نقش ممتازی در تاریخ پرفراز و نشیب معاصر کشورمان داشته اند و با ایمان راسخ و عقیده استوار خویش برگهای زرینی را بر تارک افتخارات این مرز و بوم افزوده اند.

دانشجویان و دانشگاهیان همواره، از تأثیرگذارترین و پیشروترین اقشار جامعه در آگاهی بخشی، بصیرت افزایی و ایجاد شور و شعور انقلابی در سیطره قانون بوده اند.

امروز نیز جامعه‌ی دانشگاهی ما در پرتو مشعل پر فروغ شانزده آذر، در اندیشه پیمودنراهی است که به آینده‌ای روشن منتهی می‌شود ؛ آینده‌ای که سرشار از عشق و امید مبتنی بر خردورزی، آزادی، گفتگو و کرامت های انسانی است.

امید استكه به مدد ایمانو اندیشه، همواره در توسعه ی کمی و کیفیتحقيقات و پژوهش های علميموفق بودهو با ياري خداوند منان در برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر اعتلاي نام ايران اسلامي در سطح جهان، کوشا و پویا باشید.

اینجانب ۱۶ آذر ماه روز دانشجو را به تمامی اصحاب علم و اندیشه خاصه دانشجویان و اساتید استانکرمان به ویژه جامعه دانشگاهی شهرستان هایکرمان و راور تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همه دانشجویان تلاشگر و مومن را در جهت تولید علم و تلاش روزافزون در جهت نیل به اهداف بلند نظام مقدس اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) از خداوند منان خواهان و خواستارم.

محمدرضا پورابراهیمی

نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.