فرمانده انتظامی استان کرمان درحاشیه این آیین گفت: در این قرار گاه دستاوردهای آموزشی، فرهنگی و علمی قرارگاه جهادی به صورت جامع و کامل به نمایش درآمده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ٬سردار رضا بنی اسدی فر افزود: نیروی انتظامی همواره آمادگی خود را برای تامین امنیت پایدار در جامعه حفظ می کند.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی متناسب با رسته و تخصص مورد نیاز خود اقدام به آموزش نیروها می کند.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی برای مقابله با ناامنی های اجتماعی خود را تجهیز می کند و در این مسیر به جهاد علمی توجه ویژه ای شده است تا فنون مورد نیاز برای دفاع در برابر هجمه های دشمنان قسم خورده خود را بداند و در زمان مناسب از آنها استفاده کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در شهرستان های استان نیز به صورت مستمر موضوع آموزش و تربیت مورد ارزیابی قرار می گیرد و ایرادات احتمالی به صورت روزانه بررسی و برطرف می شود.

وی از فعالیت های رسانه ای استان در تعامل با نیروی انتظامی تقدیر کرد و گفت: رسانه ها رابط بین مردم و پلیس هستند و می توانند درخواست ها و مطالبات پلیس از مردم برای همکاری، هماهنگی و هم پوشانی در اجرای ماموریت های این نیرو را محقق کنند.

دراین مراسم معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان کرمان نیز گفت: ارائه آموزش های تخصصی به نیروهای انتظامی در رده های تخصصی مختلف به صورت مستمر انجام می شود.

سرهنگ افشین خسروکیاشهری افزود: این نمایشگاه فرایند آموزش نیروهای انتظامی به جز آموزش بدو خدمت را در قاب قرارگاه جهادی مجسم می کند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی آموزش مستمر به نیروهای خود را طور مداوم دنبال می کند و همکاران خود را تا زمان بازنشستگی رها نمی کنیم.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای آموزشی، فرهنگی و علمی قرارگاه جهادی به صورت جامع و کامل به نمایش درآمده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار