بخشدار چادگان گفت: تعهدات اشتغال شهرستان چادگان در سال جاری 1440 نفر پیش‌بینی شده که طبق آمار ارسالی تا کنون 60 درصد تعهدات شهرستان جذب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا لطفی در جلسه کارگروه اشتغال چادگان اظهار داشت: اشتغال برای جوانان در اولویت کاری قرار گیرد و دستگاه‌های اجرایی اعتبارات پیش‌بینی شده شهرستان را برای ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‌گذار در شهرستان به کار گیرند تا با سرمایه‌گذاری در شهرستان چادگان شاهد کاهش نرخ بیکاری باشیم.

وی عنوان کرد: تعهدات اشتغال شهرستان چادگان 1440 نفر پیش‌بینی شده است که به ادارات، نهادها و ارگان‌های دولتی در شهرستان جهت  ایجاد اشتغال و جذب سرمایه اعلام شده است.

لطفی بیان داشت: ایجاد اشتغال برای بانوان و جوانان روستایی و هدفمند کردن بازار کار در شهر و روستاها بسیار حائز اهمیت است که انتظار می‌رود دستگاه‌های دولتی نسبت به ساماندهی اشتغال در شهرها و روستاها اقدام کنند تا از مهاجرت روستائیان به استان‌ها و شهرهای هم‌جوار کاسته شود.

وی تصریح کرد: طبق آمار ارسالی تا کنون 60 درصد تعهدات شهرستان جذب شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال کل تعهدات شهرستان محقق شود.

علی‌اکبر میرزایی رئیس اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی چادگان اظهار داشت:  با توجه به تعهدات اشتغال چادگان از ادارات انتظار داریم نسبت به سهمیه اعلام شده در جهت جذب و ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در شهرستان چادگان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: بعضی از ادارات طبق آمار ارسالی و ثبت در سامانه نسبت به جذب و ایجاد اشتغال بیشتر از سهمیه خود اشتغال ایجاد کرده‌اند که جای تشکر دارد  و از مسؤولان ادارات دیگر انتظار داریم نسبت به جذب و ایجاد اشتغال برنامه‌ریزی کرده تا بتوانیم سهمیه پیش‌بینی شده شهرستان را ارتقا دهیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: تا کنون تعداد 820 نفر در سامانه جذب و ایجاد اشتغال در شهرستان چادگان ثبت شد است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.