دبیر هیأت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: در آینده یکسری برنامه های عمومی داریم از جمله مجهز کردن سالن خانه ژیمیناستیک به امکانات جدید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی نکویی در مورد برنامه‌های هیأت ژیمناستیک استان اصفهان اظهار داشت: هفته گذشته میزبان مسابقات ایروبیک قهرمانی بانوان کشور بودیم که با نایب قهرمانی تیم اصفهان به پایان رسید. 25 آذر هم تیم اصفهان را به مسابقات ژیمناستیک قهرمانی کشور در سمنان اعزام خواهیم کرد.
وی ادامه داد: تیم زیر 15 سال اصفهان در آبان ماه به مقام قهرمانی لیگ ژیمناستیک باشگاه‌های کشور دست یافت که این تیم هم برای مسابقات قهرمانی کشور به سمنان اعزام خواهد شد و امیدوارم که بتوانند کسب مقام کنند چون این مسابقات، حکم انتخابی تیم ملی دارد که قرار است به مسابقات آسیایی اعزام شود.
دبیر هیأت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: در آینده نزدیک، مجهز کردن سالن خانه ژیمناستیک به امکانات جدید را در دستور کار داریم. تشت‌ها و تجهیزات قدیمی را تخلیه کرده‌ایم و تشک‌های جدید را جایگزین خواهیم کرد و یک پیست فنر هم به این سالن اضافه می‌شود.
وی افزود: ورزشکاران اصفهانی در بیشتر مسابقات ژیمناستیک و رشته‌های زیرشاخه‌ آن کسب مقام می‌کنند و امیدوارم که در آینده بیشتر بازیکنان تیم ملی از بین ورزشکاران اصفهانی انتخاب شوند و ما هم برای اینکه این امر هر چه زودتر محقق شود، باید یکسری تجهیزات را فراهم کنیم. هرچند که از نظر مالی مشکلاتی وجود دارد اما تصمیم داریم با کمک برخی شرکت‌ها اسپانسر جذب کنیم تا بخشی از هزینه‌های ما تأمین شود چون برای تأمین امنیت ورزشکاران باید امکانات را به‌روز کنیم.
نکویی در مورد برنامه‌های آموزشی هیأت ژیمناستیک بیان کرد: قرار است در آینده کارگاهی با حضور اساتید دانشگاه برای مربیان و داوران برگزار کنیم تا دانش آنها را نیز به‌روز کنیم چون در رشته ژیمناستیک تغییرات زیادی در حال انجام است و اگر خودمان را به‌روز نکنیم از خیلی از موارد عقب خواهیم افتاد.
وی ادامه داد: علاوه بر برگزار کردن کلاس‌های آموزش مقدماتی و پیشرفته ژیمناستیک، سعی داریم بیشتر برنامه‌هایمان را در جشنواره‌ها اجرا کنیم تا بتوانیم با استفاده از این روش، استعدادیابی کنیم. حتی هیأت‌های شهرستانی هم ملزم کرده‌ایم که هر سه ماه یک بار جشنواره برگزار کنند تا رشته ژیمناستیک بیشتر بین مردم تبلیغ شود.
نکویی با تأکید بر اهمیت استعدادیابی در ژیمناستیک گفت: استعدادیابی بیشتر در رده سنی زیر 10 سال انجام می‌شود و شروع آن را می‌توانیم از پنج سالگی قرار بدهیم. حتی در بیشتر مهد کودک‌ها برنامه‌هایی را اجرا می‌کنیم تا کودکان حرکات پایه را یاد بگیرند. چند دوره آموزشی تحت عنوان حرکات پایه در مهد کودک نیز برای مربیان خود برگزار کرده‌ایم.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار