یک سناتور جمهوری خواه آمریکا در نامه‌ای به ترامپ خواستار بازنگری در توافق هسته‌ای ایران شد.

سناتور آمریکایی در نامه ای به ترامپ خواستار بازنگری برجام شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، "استیو دینز،" عضو جمهوری‌خواه سنای آمریکا در نامه خود به "دونالد ترامپ،" رئیس‌جمهور منتخب آمریکا به مسائلی چون سیاست‌های اجرایی اوباما اشاره کرده و خواستار بازنگری در توافق هسته‌ای ایران و سیاست‌های مهاجرتی آمریکا شده است.

در نامه دینز آمده است: علاوه بر اجرای سیاست های زیانبار، دولت کنونی آمریکا نتوانسته از اصلاحات درست مورد نیاز برای بهبود زندگی آمریکایی‌های سخت‌کوش و حفاظت از سبک زندگی ما حمایت کند.  

در نامه وی به مسایلی چون امنیت ملی، کشاورزی، انرژی، حریم خصوصی، نوآوری، حمایت از مالیات دهندگان و بنگاه های کوچک نیز اشاره شده است.

وی در این نامه مدعی شد که توافق هسته‌ای ایران به شکلی ضعیف مذاکره و تنظیم شده است.

این سناتور جمهوری‌خواه در ادامه اظهارات مغرضانه خود ادعا کرد لازم است این توافق نامه مجددا مورد مذاکره قرار گیرد تا اطمینان حاصل کنیم ایران در قبال اقدامات خود در منطقه که هم‌پیمانان ما را تهدید کرده، مسئول خواهد بود.

وی هم‌چنین در نامه خود از ترامپ خواست تا "فورا دستورات اجرایی مرتبط که توسط اوباما در خصوص مهاجرت ابلاغ شده را لغو کند."

ترامپ پیش از این مدعی شده بود زمانی که بر سر کار آید توافق هسته‌ای را پاره خواهد کرد یا آن را مجددا به مذاکره خواهد گذاشت.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار