در گروه C لیگ قهرمانان اروپا ، بارسلونا مقابل مونشن گلادباخ و منچسترسیتی برابر سلتیک قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در گروه C لیگ قهرمانان اروپا ، بارسلونا مقابل مونشن گلادباخ و منچسترسیتی برابر سلتیک قرار گرفت.

بارسلونا که صعودش به عنوان تیم نخست پیش از این بازی قطعی شده بود در نیوکمپ میزبان مونشن گلادباخ بود که موفق شد با چهار گل این تیم را مغلوب کند.

دقیقه 16 بارسا به گل اول رسید. آردا از چپ حرکت کرد و پاس رو به بیرون او را لیونل مسی بدون معطلی به گل اول بارسلونا تبدیل کرد.

دقیقه 50 ارسال دنیس سوارز از راست پس از برخورد با مدافع گلادباخ بلوکه شد و روی سر آردا نشست تا این بازیکن ترک تبار گل دوم را به راحتی وارد دروازه میهمان کند.

دقیقه 54 آردا توران دبل کرد. پاس رو به بیرون ویدال در نزدیکی های نقطه پنالتی به آردا رسید و با یک ضربه زمینی و دقیق دروازه را برای بار سوم باز کرد.

دقیقه 67 چهارمین گل بارسا نیز به ثمر رسید. پاس در عرض آلکاسر در دهانه دروازه به توران رسید و او توانست در این بازی هتریک کند.

در نهایت بارسا با همین چهار گل به برتری رسید تا بردی آسان را به دست آورد.

پیروزی پرگل بارسلونا با هت تریک توران/حذف سلتیک با تساوی مقابل منچسترسیتی

در دیگر مسابقه این گروه ،منچسترسیتی نیز که دوم شدنش در گروه قطعی بود میزبان سلتیک اسکاتلند بود که این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دقیقه چهار بازی، سلتیک یک گل زیبا به ثمر رساند. پاتریک روبرتز که بازیکن سیتی است ولی به طور قرضی در سلتیک بازی  می کند ، روی یک سولو ران دیدنی و از پیش رو برداشتن کلیشی و شوتش از درون محوطه گل اول را زد.

چهار دقیقه بعد سیتی گل تساوی را زد.  توپ به نولیتو که در فضای خالی قرار داشت رسید و این بازیکن با یک پاس خوب ایهه ناچو را پشت مدافعان سلتیک صاحب توپ کرد و او هم با یک ضربه دقیق گل تساوی بخش را به ثمر رساند.

در نهایت این بازی دیگر گلی نداشت تا شاگردان راجرز حذف شوند.

پیروزی پرگل بارسلونا با هت تریک توران/حذف سلتیک با تساوی مقابل منچسترسیتی

در جدول این گروه بارسلونا و منچسترسیتی با 15 و 9 امتیاز اول و دوم شدند و به مرحله بعد صعود کردند. مونشن گلادباخ با پنج امتیاز سوم شد و به لیگ اروپا راه یافت. سلتیک نیز با سه امتیاز حذف شد.


خلاصه لیگ قهرمانان: بارسلونا ۴-۰ مونشن گلادباخ + فیلم



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار