آبادان ؛

بدهی 9میلیارد ریالی مدارس آبادان به اداره برق

مدارس آبادان 9 میلیارد ریال به اداره برق بدهی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛قاسمی زاده  رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان گفت:مدارس این شهرستان 9 میلیارد ریال به اداره برق بدهی دارند، ولی با تعامل اداره برق آبادان، برق هیچکدام از مدارس شهرستان به دلیل بدهی قطع نیست.

اعظم قاسمی زاده افزود:مشکل تمامی مدارس، بدهی برق است که این مشکل نیز مختص مدارس آبادان نیست و در تمامی مدارس کشور این مشکل وجود دارد.

وی  با بیان مشکلات و کمبودهای اداره آموزش و پرورش آبادان، کمبود نیروی انسانی در مدارس همچنان باقی است و با فوت ناگهانی یکی از معلمان این مشکل بیش از پیش خود را نمایان کرد و برای تکمیل این کمبود ناچار شدیم از کادر اداری استفاده کنیم.

قاسمی زاده در بخش دیگری از سخنانش با بیان نرخ پایین قیمت تدریس در کلاس های جبرانی، افزود:به منظور کاهش کلاس های خصوصی، کلاس های جبرانی عمومی با افزایش نرخ 10 درصدی برای مدارس دولتی شهرستان آبادان که مصوب نشست شورای آموزش و پرورش است، اجرا می شود.

وی با تاکید بر تغییر نرخ ساعت آموزشی در مدارس دولتی و بزرگسالان، گفت:طی دو سال گذشته تغییر نرخ کلاس های جبرانی و آموزش در مدارس بزرگسالان نداشته ایم اما با توجه به افزایش کلاس های خصوصی و نرخ بالای این کلاس ها ، برای تعدیل این نرخ کلاس های خصوصی و جبرانی، افزایش 15 درصدی در شورای آموزش و پرورش آبادان مطرح شد و با افزایش نرخ 10 درصدی ساعت کلاس های جبرانی موافقت شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان آبادان در بخش دیگری از سخنانش با تشریح استاندارهای ایمنی مدارس، افزود:مدرسه ایمان واقع در خیابان مصلا در انتهای لین 1 فاقد ایمنی لازم است و اجازه ادامه فعالیت در این مدرسه از نظر اداره آموزش و پرورش وجود ندارد و دانش آموزان این مدرسه به مدرسه ی دیگری واقع در بهمن 11 منتقل می شوند.

قاسمی زاده گفت:سال گذشته مدرسه ایمان به عنوان مدرسه بدون ایمنی ارزیابی شد، زیرا این مدرسه هرلحظه در خطر ریزش سقف و دیوار است.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.