کرمانشاه؛

معرفی ظرفیت های کرمانشاه در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: حدود 30 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در استان کرمانشاه وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛نعمت‌اله حقیقی گفت: باید از همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای جذب سرمایه‌گذار و اجرای این پروژه‌ها استفاده کرد.این نمایشگاه 22 تا 24 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برگزار می‌شود.


به گفته این مسئول، این نمایشگاه در قالب 70 غرفه و در فضای 2500 مترمربع برگزار می‌شود و اکثر واحدهای تولیدی و صنعتی مهم استان در آن حضور دارند.

وی با اشاره به وجود حدود 60 میهمان خارجی در این نمایشگاه، یادآوری کرد: افراد موثر از جمله سفرا از کشورهای هند، پاکستان، افغانستان، عراق و ... برای حضور در این همایش و نمایشگاه دعوت شدند.

حقیقی گفت:چندین رایزن بازرگانی کشور نیز برای حضور در این نمایشگاه دعوت شدند و به اتاق‌های بازرگانی و سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت 30 استان کشور نیز دعوتنامه ارسال شده است.

حقیقی خاطرنشان کرد: افراد مهمی مانند معاون وزیر اقتصاد و دارایی، رئیس سازمان توسعه تجارت، معاون توسعه وزارت صنعت، معدن و تجارت و ... نیزدر این نمایشگاه و همایش حضور دارند و همچنین از 20 هلدینگ سرمایه‌گذاری نیز برای حضور در نمایشگاه دعوت شده است.

وی ادامه داد: برای همایش پنل‌های تخصصی در نظر گرفته شده که 90 درصد قابلیت‌های تجاری و صنعتی استان را پوشش می‌دهد.

حقیقی به اهداف برپایی نمایشگاه و همایش توانمندی‌های تولیدی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری نیز اشاره داشت و افزود: متاسفانه کرمانشاه تا کنون ظرفیت‌های خود را به معنای واقعی معرفی نکرده و یا مخاطب را به درستی پیدا نکرده است که برپایی همایش به حل این مشکلات کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.