به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: شرکت در این کارگاه آموزشی برای کلیه همکاران حوزه بهداشت و اعم از مراقبین سلامت،کارشناسان و کاردانان و بهورزان مراکز بهداشتی و خانه های بهداشتی و کارکنان بیمارستان اعم از پرستاران ،ماما ها،کارشناسان و کاردانان اتاق عمل ، و بخش های پاراکلینیکی و خدمات پشتیبانی ادارای طرحی ، شرکتی،پیام آور ،قرار دادی،پیمانی و رسمی الزامی است.
سامرندمرزنگ اظهار داشت: تاکنون این کارگاه برای حدود 200 نفر از نیرو های طرحی و شرکتی و پیام آور شاغل در حوزه سلامت شهرستان اجرا شده وبزودی تمامی پرسنل تحت پوشش این برنامه قرار می گیرند.
وی گفت: این دوره آموزشی، با هدف افزایش ظرفیت های سازگاری افراد، انجام رفتارهای صحیح، عاقلانه و شاد زیستن، بهعنوان یکی از شایستگی های رفتاری کارکنان، برای تکریم و بالا بردن رضایت مندی ارباب رجوع برگزار شده است.
در ادامه مسئول حراست شبکه بهداشت و درمان مهاباد به بیان مهارت های ارتباطی و کنترل خشم پرداخت و گفت: مدیریت خشم یکی از مهارت های ده گانه اساسی زندگی به شمار می آید که آموزش آن برای کارکنان ، ضروری است. چون خشم، نوعی هیجان روحی و عکسالعمل طبیعی در برابر احساس ناخوشایند، تهدید، خطر بوده و در افراد، هنگامی که از کنترل خارج شود، به یک حس مخرب و ویرانگر تبدیل می شود و پیامدهای ناگواری در محیط کار، روابط شخصی و در تمامی عرصههای زندگی بوجود می آورد که باید در طی مراحل آموزشی، کنترل شود.
مولایی اظهار داشت: رضایت، وجود یک احساس مثبت است که در نهایت در اربابرجوع ایجاد میشود. در اصل این احساس به واسطه برآورده شدن انتظارات اربابرجوع از طریق عملکرد و مهارتهای ارتباطی کارکنان بوجود میآید.
انتهای پیام/ح