ستاد تبلیغات جنگ ارتش سوریه اعلام کرد جنگنده‌‌های رژیم صهیونیستی فرودگاه نظامی "مزه" را در دمشق هدف قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از النشره،ستاد تبلیغات جنگ ارتش سوریه اعلام کرد: جنگنده اسرائیلی بامداد امروز (چهارشنبه) فرودگاه نظامی "مزه" را در دمشق هدف قرار داد.

در این حمله  باند فرودگاه و همچنین مقر فرماندهی لشکر چهارم در این فرودگاه هدف قرار گرفته شد. این حمله به مدت نیم ساعت و با گلوله باران‌های شدید و پراکنده به طول انجامید.

از سوی دیگر، روزنامه الوطن سوریه نوشت: ارتش سوریه به صورت کامل بر "میدعانی" در غوطه شرقی دمشق و سه کارگاه اطراف آن مسلط شد.

علاء ابراهیم، فرماندار حومه دمشق، نیز اعلام کرد: شهرک های "یلدا، ببیلا و بیت سحم" در آستانه پیوستن به طرح آشتی ملی هستند.

وی افزود: گفتگوهای مقامات مسئول و نمایندگان این شهرک‌ها در حومه جنوبی دمشق برای رسیدن به توافق نهایی برای خروج تمامی عناصر مسلح و پیوستن به طرح آشتی ملی ادامه دارد.

فرماندار حومه دمشق افزود: پیش از این این شهرک‌ها به طرح آشتی ملی پیوسته بودند، اما نه صورت کامل. مردم این اهالی در شهرک هایشان باقی می مانند، اما تمامی عناصر مسلح، حتی کسانی که به دفاع از خویش در برابر تروریست های داعش می پردازند، باید سلاح های خود را تحویل دهند.

وی گفت: در این مناطق تنها نیروهای حکومتی و ارتش می توانند مسلح باشند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۰۷:۵۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
تاریخ وتجربه نشان داده که ما باید مدرنترین سلاح روز داشته باشیم حتی اهمیت این موضوع از نان شب مهمتر است
آخرین اخبار