مهدوی نیا:برپایی اردوی مجارستان منوط به موافقت مسئولان است

سر مربی تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین گفت:برگزاری اردویی مجارستان به موافقت فدراسیون های قایقرانی و جانبازان و معلولین بستگی دارد.

مسعود مهدوی نیا در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: باتوجه به اینکه مسابقات کاپ جهانی ابتدای خرداد ماه  در مجارستان برگزار می شود تصمیم گرفتیم در صورت موافقت فدراسیون قایقرانی یا جانبازان و معلولین قبل از شروع این رقابت ها در این کشور اردویی برپا کنیم.

وی ادامه داد:هفته آینده نخستین اردوی انتخابی تیم ملی در ورزشگاه آزادی به مدت ده روز با حضور شهلا بهروزی راد، اکبر طهماسبی، نادر عیوضی و اسلام جاهدی برگزار می شود که در کنار آنها از سه ورزشکاری که در طی دو سال اخیر رکوردهای خوبی را ثبت کردند در این اردو دعوت کردیم تا پشتوانه سازی برای تیم ملی صورت گیرد.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: در این اردو در نظر داریم روی سیستم هوازی و تقویت استقامت ملی پوشان کار کنیم و در نظر داریم اردوی های بعدی را در صورت موافقت مسئولان در منطقه آزاد قشم برگزار کنیم.

مهدوی نیا افزود: اسفندماه سال جاری مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار می کنیم و از فروردین ماه اردوهای آمادگی برای حضور در کاپ مجارستان را برپا خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد:تا پیش از مسابقات پارآسیایی، رقابت جهانی چک و آسیایی پکن را پیشرو خواهیم داشت که امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار