اداره پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش اسامی برگزیدگان هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی سال 95 / 94 اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فراخوان هفتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی، مهر ماه سال 94 اعلام و تا پایان دی ماه تعداد 3500 نفر در سایت رشد ثبت نام و از این تعداد 2640 لوح فشرده تولید شده توسط همکاران فرهنگی، دانشجو معلمان و دانش آموزان به دبیرخانه استان ارسال شد.


پس از داوری اولیه تعداد 183 اثر مطابق با سهمیه تعیین شده جهت مرحله کشوری ارسال گردید و پس از داوری آثار در مرحله کشوری، شهریور 95 یک اثر به عنوان برتر کشوری و 10 اثر به عنوان قابل تقدیر در مرحله کشوری معرفی شدند.

سپس آثار ارسالی جهت تعیین برگزیدگان استانی در سطوح مختلف بررسی و در نهایت 30 اثر در گروه فرهنگیان و 30 اثر در گروه دانش آموزان در سه سطح اول دوم و سوم تعیین شدند.

در ضمن به منظور تشویق فرهنگیان و دانش آموزان، هر سه سطح به عنوان برگزیده استانی اعلام و مقرر گردید از 20 نفر رتبه اول در گروه فرهنگیان و دانش آموزان در روز ملی پژوهش و فناوری و در آیین زنگ پژوهش که با همکاری و مدیریت آموزش و پرورش ناحیه دو کرمانشاه برگزار می گردد، با اهدای لوح تقدیر و جایزه، تجلیل به عمل آید.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.