کرمانشاه؛

حضور 55 اکیپ راهداری در جاده‌های استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از استقرار 570 نیروی راهداری در جاده‌های استان با شروع طرح زمستانی پلیس‌راه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛بهمن خسروانی با اشاره به حضور 55 اکیپ راهداری در این طرح، گفت: این تیم‌ها در 44 راهدارخانه ثابت و سیار استان مستقر می‌شوند.


وی افزود: در این طرح که از امروز (17 آذر) آغاز می‌شود، 570 نیروی راهداری به همراه 320 دستگاه ماشین‌آلات راهداری حضور دارند.

خسروانی با اشاره به ادامه فعالیت راهداران استان تا پایان فروردین‌ماه، گفت: طرح زمستانی تا 20 اسفندماه ادامه دارد و پس از آن طرح نوروزی آغاز شده و راهداران تا پایان فروردین ماه نیز در راهدارخانه‌ها مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به وجود 62 نقطه حادثه خیز بحرانی در استان گفت: از این تعداد اصلاح 45 نقطه انجام شده است.

وی همچنین به وجود 47 گردنه برف گیر در استان اشاره کرد و افزود: عمده این گردنه‌ها در شهرستان‌های پاوه و سنقرو کلیایی قرار دارند و بیشترین تمرکز ما نیز در این مناطق است تا با پیشگیری از بسته شدن راه‌ در صورت بارش برف، بتوانیم روانی ترافیک جاده‌ای استان را در فصل سرما رقم بزنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.