دبیر فدراسیون تنیس به راه اندازی مینی تنیس ها در مدارس خوزستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدکامیار کیمیایی، دبیر فدراسیون تنیس در مجمع انتخاب رییس هیات تنیس استان که صبح امروز در محل اداره‎کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: ‌بنده تاکنون در 22 مجمع انتخابی در استان‌های مختلف شرکت کردم که یکی از سالم‎ترین و زیباترین آن‎ها همین مجمعی بود که در اهواز برگزار شد.

وی افزود: سپاس از آقای نظری را دارم که با حرکت و منش پهلوانی و قهرمانی خود گذشت کرد و در راستای پیشرفت تنیس استان از مجمع انصراف داد.

دبیر فدراسیون تنیس آینده خوزستان در این رشته ورزشی را بسیار خوب پیش‎بینی کرد و بیان داشت: انتظار دارم که رفاقت و دوستی‎ها در استان پایدار بماند و اگر اختلافی نیز وجود دارد کنار گذاشته شود. در حال حاضر سرمربی تیم‎ملی و یکی از بازیکنان ملی‎پوش جوان ما خوزستانی هستند؛ همچنین در بخش بانوان بهترین داور و سرداور ما از خوزستان هستند. بنابراین همگی باید به هم کمک کنند تا بخش بانوان فعال‌تر شود. معتقدم جهت نیل به این هدف باید از بخش خصوصی هم بیشتر استفاده شود.

کیمیایی خطاب به اعضای مجمع گفت:‌ از عرق خوزستانی خود استفاده کنید، چرا که این استان باید در تنیس بهترین باشد. خوزستان از بهترین مناطق به لحاظ امکانات است و نباید در آن تک‎روی کرد. امیدوارم که روز جدید از همین لحظه در تنیس استان آغاز شود و تمام افراد با کمک اداره‎کل ورزش و جوانان در جهت پیشرفت این رشته گام بردارند. من نیز سعی می‎کنم کلاس‎های مربیگری بیشتری را در خوزستان برگزار کنم و امکانات بیشتری را هم به این استان نسبت به قبل اختصاص دهم.

وی خطاب به نماینده آموزش و پرورش نیز که در مجمع حاضر بود، اذعان داشت:‌ درب مدارس را باید به روی تنیس باز کنید و کمک کنید تا فعالیت‎ها شکل جدیدتری به خود بگیرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: ‌ما تفاهم نامه‎ای را با آموزش و پرورش داریم و با وجود زمین‎های خوبی که در این اداره کل وجود دارد می‎توانیم مینی‎تنیس‎های خیلی خوبی در مدارس استان داشته باشیم. در حال حاضر بازیکنان زیر 10 و 12 سال کشور از قهرمانان آسیا در این رده سنی هستند که کار خود را از همین مینی‎تنیس‎های آموزش و پرورش آغاز کردند و این نشان می‎دهد اهمیت به استعدادهای موجود در مدارس می‎تواند آینده خوبی را برای تنیس استان خوزستان و کشور رقم بزند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.