نخستین انجمن حرفه‌ای گردشگری استان آذربایجان‌شرقی تشکیل و اعضای هیأت مدیره آن از سوی حاضران انتخاب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ میرحجت حجازی، معاون گردشگری استان در جلسه مجمع عمومی واحدهای پذیرایی با حضور معاون گردشگری استان،گفت: تشکیل انجمن حرفه‌ای گردشگری به منظور انسجام و تسریع در روند رسیدگی به امور و پیگیری مسائل مربوط به واحدهای پذیرایی استان امری ضروری است.

وی بیان کرد: هدف از تشکیل انجمن حرفه‌ای گردشگری واحدهای پذیرایی به منظور کاهش تصدی‌گری بخش دولتی و تفویض اختیارات به بخش خصوصی است زیرا انجمن‌های حرفه‌ای گردشگری بازوهای کمکی معاونت گردشگری در آماده‌سازی برای تبریز 2018 و توسعه گردشگری استان هستند.

حجازی خاطرنشان کرد: از این پس با تشکیل این انجمن حرفه‌ای و انتخاب نمایندگان، تمام مسائل و مشکلات مشترک از یک مسیر واحد مطرح خواهد شد تا رسیدگی به امور با سرعت بیشتری محقق شود.

وی تاکید کرد: باید اقدامات لازم برای ارائه‌ خدمات مطلوب به گردشگران انجام شود، از این رو ارتقای کیفیت در ارائه خدمات باید در دستور کار تمام این واحدها قرار گیرد که نیازمند عزم جدی همه فعالان این حوزه است.

در این جلسه نیز مسائل و مشکلات از سوی اعضای حاضر به بحث و تبادل نظر گذاشته و تصمیمات لازم اتخاذ گردید و همچنین اساسنامه نیز به تصویب همه حاضران رسید.

در پایان انتخابات هیأت مدیره انجمن حرفه‌ای واحدهای تفریحی، رفاهی و واحدهای پذیرایی‌ استان برگزار شد و طبق اساسنامه تشکیل هیأت مدیره پنج نفر عضو اصلی و یک نفر به عنوان بازرس انتخاب شدند که طبق دستورالعمل تشکل‌های حرفه‌ای سازمان میراث فرهنگی کشور فعالیت خود را زیر نظر معاونت گردشگری این اداره کل با تشکیل جلسات آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار