علی یزدانی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 6 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید در کشور پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، علی یزدانی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در مراسم بهره برداری از طرح توسعه کارخانه تولیدی شن و ماسه در شهرستان میناب گفت: این تسهیلات به 9 هزار و 90 واحدتولیدی که در سامانه بهین یاب در کشور نام نویسی کرده اند  پرداخت شده است.

یزدانی گفت: تاکنون 9 هزار و 362 واحد تولیدی در بانک ها در مرحله عقد قرارداد هستند که پیش بینی می شود 7 هزار میلیارد تومان تسهیلات به این واحدها پرداخت شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک شهرک های صنعتی ایران افزود: تا پایان سال 16 هزار میلیارد تومان تسهیلات رفع موانع تولید به واحدهای تولیدی پرداخت می شود.

یزدانی گفت: واحدهای کوچک و متوسط صنعتی، کشاورزی، تولیدی و معدنی راکد، نیمه تمام و با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد که دارای مشکل نقدینگی باشند می توانند از تسهیلات و سرمایه در گردش بهره مند شوند.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات و مشوق به شهرک های صنعتی افزود: این تسهیلات به واحدهای تولیدی در بخشهای صنایع دستی ، صنعتی ، دانش بنیان و تولیدی پرداخت می شود.

انتهای پیام/ع
برچسب ها: صنایع ، معاون وزیر ، شن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.