اردبیل؛

قرض‌الحسنه مهر ایران به بیش از 5 هزار نفر تسهیلات کم بهره پرداخت کرده است

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان اردبیل از پرداخت تسهیلات کم بهره به بیش از 5 هزار نفر در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عقیل وکیلی افزود: یکی از اولویتهای اساسی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ارائه تسهیلات به اقشار مختلف مردم است که در این زمینه در 8 ماهه نخست امسال به 5 هزار و 300 نفر با مبلغ 430 میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره ارائه شده است.

وی با بیان اینکه این میزان پرداختی در 8 ماهه امسال بوده است، گفت:‌ این امر نسبت به سال گذشته 55 درصد افزایش یافته است و بانک قرض‌الحسنه مهر اردبیل برای محرومیت‌زدایی، تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری اقدامات اساسی انجام داده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان اردبیل تصریح کرد: سهامداران بانک قرض‌الحسنه مهر ایران متشکل از 10 بانک قدر کشور است و این بانک با تسهیلات 4 درصد به مشتریان تسهیلات ارائه می‌دهد که برنامه‌ریزی شده تا تسهیلات با سود کمتر از 4 درصد نیز به مردم ارائه شود.

وکیلی با بیان اینکه در حال حاضر 14 شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اردبیل فعالیت می‌کنند، افزود: از این شعبات 7 شعبه در مرکز استان فعال بوده و برنامه‌ریزی شده شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در صورت صلاحدید و صدور مجوز بانک مرکزی در شهرستانهای نیر و سرعین نیز راه‌اندازی شود.

وی گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با سقف تسهیلات 15 تا 30 میلیون تومان به مردم تسهیلات ارائه می‌دهد که بازپرداخت آن 3 سال بوده و در راستای اشتغالزایی، کمک به شهریه دانشجویان، ازدواج و نیازهای ضروری مردم این تسهیلات ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.