منابع خبری از درگیری‌های شدید میان ارتش سوریه و نیروهای مقاومت با گروه‌های تروریستی در حمص، ادلب، حماه و ریف لاذقیه، گزارش می‌دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از "روسیا الیوم"، همزمان با تشدید درگیری ها در شرق حلب و پیشروی‌های مستمر ارتش سوریه، درگیری‌ها در اطراف میدان های نفتی جزل، مهر، شاهر و منطقه حویسیس در صحرای شرقی حمص نیز ادامه دارد.

این درگیری‌ها که میان ارتش سوریه و عناصر تروریستی داعش در جریان است، با حمله صبح امروز این گروه تروریستی به مناطق مذکور، در میان بمباران هوایی و موشکی نیروهای سوریه آغاز شد. منابع رسانه ای از کشته شدن شماری از دو طرف گزارش می دهند.

در ریف شمالی حمص نیز یک منبع نظامی سوری اعلام کرد یگان‌های ارتش سوریه مواضع گروه های مسلح تروریستی موسوم به احرار الشام را در منطقه "غنطو" مورد هدف قرار دادند و بیست نفر از این عناصر تروریستی را کشته و زخمی کردند.

همچنین، درگیری هایی میان گروه های مسلح و نیروهای ارتش سوریه در محور "عین عیسی" در ریف شمالی لاذقیه، به وقوع پیوست که با بمباران متقابل دو طرف همراه بود. جنگنده های سوری، مواضع تروریست ها در روستای "معرزیتا" در ریف ادلب را هم بمباران کردند.

در استان حماه، منابع رسانه ای اعلام کردند که ارتش سوریه مواضع عناصر مسلح در شهرک "کفرزیتا" واقع در شمال حماه را بمباران کردند و عناصر مسلح نیز، این شهر را با موشک گراد هدف قرار دادند که خوشبختانه تلفاتی نداشت.

در شرق استان دیر الزور، جنگنده های ارتش سوریه، مواضع گروه تروریستی داعش در محله "حمیدیه" و شهرک "حسینیه" در ریف غربی دیرالزور را بمباران کردند.

در همین اثنا، درگیری های شدیدی در محور عین ذکر و سد کوکب در ریف غربی درعا، میان گروه های مسلح و گروه معروف به "ارتش خالد بن ولید" که با گروه تروریستی داعش بیعت کرده است، به وقوع پیوست. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار