به گزارش
خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوره بازاریابی محتوا ویژه نویسندگان با هدف برندسازی مولفان با سخنرانی زهرا ناصری دانشجوی دوره دکتری مدیریت اطلاعات دانشگاه تهران و علیرضا نوروزی عضو هیات علمی دانشگاه تهران در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار میشود.
شایان ذکر است؛ در آخر این دوره به افراد شرکت کننده در این کارگاه آموزشی گواهی نامه معتبری از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ارائه می شود.
تاملی بر برند و برندینگ، بکارگیری بازاریابی محتوا برای نویسندگان و برندسازی نویسندگان و ارائه تکنیک های عملی از جمله موضوعات مهمی است که در این کارگاه طرح می شود.
انتهای پیام/