تیم سپاهان در چهارچوب هفته سیزدهم موفق شد با پیروزی سه بر یک بر تیم صبای قم غلبه کند تا پس از چند هفته ناکامی به یک پیروزی شیرین خانگی دست پیدا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش‌جهان پیگیری شد که تیم سپاهان اصفهان موفق شد با نتیجه سه بر یک پیروز شود تا پس از چند هفته ناکامی، با کسب یک پیروزی جایگاه خود را در جدول سر و سامان دهد.

سپاهان در نیمه اول موفق به گل‌زنی شد و دو بار دروازه حامد لک را باز کرد تا با خیال آسوده به رختکن برود.

تیم صبا که چیزی برای از دست دادن نداشت، این فرصت را به سپاهانی‌ها می‌داد که بتوانند به دروازه حریف بیشتر نزدیک شوند که سپاهان نیز با داشتن بازیکنان سرعتی، بروی ضد حملات خطرناک بود.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که بروی حرکت زیبای فرید کریمی بهزادی، مهرداد محمدی دومین گل خودش و سومین گل سپاهان را به ثمر رساند.

تیم سپاهان در نیمه دوم موقعیت‌های زیاد و خطرناکی داشت که می‎‌‌توانست بازهم به گل برسد اما با بی‌دقتی بازیکنانش ناکام بود.

در دقایق پایانی بازی بود که قاسم دهنوی بر روی یک ضربه پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و اما دیری نگذشت که حسین پاپی بازیکن تعویضی عبدالله ویسی سپاهان با یک فرار زیبا مجدد سپاهانی‌ها را به گل رساند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار