وزیر امور خارجه روسیه اظهار کرد ترامپ در صحبت های خود با ضرورت بیشتری از مبارزه با تروریسم صحبت می کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس؛ سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه گفت ضرورت مبارزه با تروریسم در اظهارات اخیر دونالد ترامپ، نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بیشتر از آنچه در اظهارات و اقدامات دولت باراک اوباما، رئیس جمهور فعلی آمریکا، به چشم می خورد، مشهود است.

لاوروف در حاشیه نشست وزرای سازمان امنیت و همکاری اروپا در هامبورگ آلمان گفت: «روابط روسیه و آمریکا به شخصیت آنهایی که بالاترین سمت را در کشورهای ما بر عهده می گیرند و نیز شخصیت وزرای امور خارجه دو کشور بستگی دارد. با این حال این روابط عمدتا ناشی از توازن منافع ملی است.»

دیپلمات ارشد روسیه ادامه داد: «ظاهرا همه چیز به درک دولت آینده آمریکا از منافع ملی بستگی دارد. در شرایط کنونی این امر در مراحل اولیه آن قرار دارد و هنوز کامل مشخص نشده است. احساس من این است که رویکردهایی که دونالد ترامپ در جریان تبلیغات انتخاباتی بیان کرد در حال شکل گرفتن است.»

دیپلمات ارشد روسیه افزود: «با این حال مشخص است که ضرورت مبارزه با تروریسم در اظهارات ترامپ بیشتر از آنچه در اظهارات و اقدامات دولت باراک اوباما به چشم می خورد مشهود است.»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار