هافبک سرباز تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تصمیمی برای آینده ام نگرفته ام اما اولویتم لژیونر شدن است.

رفیعی: اولویتم لژیونر شدن است/ امیدوارم سعداوی و اژدری زاده شرمنده مردم خوزستان نشوندبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سروش رفیعی پس از برتری تراکتورسازی مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: تشکر می‌کنم که در هوای سرد به ورزشگاه آمدید. به نظرم آنهایی که به ورزشگاه آمدند، پشیمان نشدند. هر 2 تیم بازی خوبی را ارائه کردند اما باید به هواداران تراکتورسازی تبریک بگویم.

وی درمورد این که در نیم فصل به کدام تیم می رود، بیان کرد: در حال حاضر سرباز تراکتورسازی هستم و هیچ تصمیمی هم نگرفتم. باید خدمتم تمام شود و پس از آن تصمیم بگیرم.

رفیعی درباره این که باشگاه فولاد ادعا می کند با این بازیکن قرارداد دارد، گفت: برای رسیدگی به این موضوع همراه با چهار نماینده باشگاه فولاد به کمیته انضباطی رفتیم. فکر نمی‌کنم حرف زدن درمورد رای این کمیته کار درستی باشد. رأی کمیته انضباطی آماده است اما نباید اینجا مطرح شود.

وی ادامه داد: با وجود حضور نمایندگان فولاد در کمیته انضباطی بار دیگر نعیم سعداوی مصاحبه کرده و مدعی شده که برای سروش جای خالی داریم. البته وی به من لطف دارد. من هم می‌دانم که یک جای خالی نگه داشته است. مردم خوزستان را دوست دارم و برای تمام ‌آنها احترام قائلم. امیدوارم رأی به شکلی نباشد که سعداوی و اژدری‌زاده نتوانند جواب احساسات مردم خوزستان را بدهند. کاش آن ها اجازه می دادند حکم صادر شود. در آن صورت اگر من را خواستند و قسمت شدهمه چیز را می‌پذیرم. به هر حال خوزستانی ها به من لطف دارند.

بازیکن تراکتورسازی با اشاره به اولویت خود برای لژیونر شدن، تصریح کرد: چند بار گفتم که دوست دارم به بهترین تیم ها لژیونر شوم. با این وجود هنوز تصمیمی برای تیمی که بخواهم در ایران برای آن بازی کنم نگرفته ام.  دوست دارم جایی بروم که به فوتبالم کمک کند. در حال حاضر تا آخرین روز قراردادم برای تراکتورسازی تلاش می کنم.

رفیعی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با توجه به دوستان زیادی که در استقلال دارد، آیا می توان تصور کرد که در نیم فصل به این تیم می رود،  گفت: من در تمام تیم‌های لیگ دوستان زیادی دارم اما با احترام به تمام آن ها، زمانی که پای مسائل حرفه‌ای پیش می‌آید بهتر است خودم تصمیم‌ بگیرم.

وی ادامه داد: خواهش می کنم تمام چیزهایی که اینجا گفتم را منعکس کنید و با طعنه و کنایه از قول من چیزی ننویسید. چون به خاطر همین مسائل ترجیح می دهم زیاد مصاحبه نکنم.

رفیعی درباره اینکه هواداران استقلال امروز او را تشویق کردند، اظهار داشت: هواداران استقلال، پرسپولیس و چند تیم دیگر به من لطف دارند. من هم آنها را دوست دارم. امروز استقلالی‌ها تشویقم کردند به همین خاطر سمتشان رفتم.

هافبک تراکتورسازی درخصوص احتمال حضورش در تراکتورسازی بیان کرد: هنوز تصمیمی در مورد آینده نگرفتم. دوست ندارم در این موارد صحبت کنم تا مردم فکر کنند قصد بازار گرمی دارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار