مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان گفت:باید بگویم تیم ما در این دیدار مستحق شکست نبود امروز فوتبال روی بدش را به تیم سیاه جامگان نشان داد.

سعید دقیقی در گفت وگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد نتیجه بازی سیاه جامگان مقابل پیکان بیان کرد: تیم ما امروز توانست بازی خوبی و حساب شده ای را مقابل پیکان انجام دهد.به طوری که در بیشتر دقایق بازی برتر از تیم مقابل بودیم.این در صورتی است که آنان با توجه به اینکه میزبان بودند اما نتوانستند موقعیت های زیادی را روی دروازه ما خلق کنند.

وی ادامه داد: امروز رحمان احمدی دروازه بان تیم پیکان با مهارهای خوبش توانست پیروزی را به تیمش هدیه کند.در بیشتر دقایق بازی مسلط بر بازی بودیم اما در ثانیه های پایانی بازی کم تجربگی یکی از بازیکنان تیم موجب شد تا آنها از موقعیتی که گیرشان آمده بود استفاده کنند و بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.باید بگویم تیم ما در این دیدار مستحق شکست نبود چرا که یکی از بهترین بازی های خودمان را در این فصل مقابل شاگردان جلالی ارائه دادیم امروز فوتبال روی بدش را به ما نشان داد انشالا در بازی های بعدی شرایط مان را در جدول بهتر کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان درخصوص داوری این دیدار گفت: من کارشناس داوری نیستم تمام داوران برای من قابل احترام هستند. اما در چند صحنه اکبریان اشتباهات جبران ناپذیری را به ضرر تیم ما انجام داد،که معتقدم آنها سهوی بوده است اما این اشتباهات زیاد از حد موجب ناراحتی بازیکنان و کادر فنی تیم شد.به هر حال فوتبال است داوران هم مانند تمام انسان ها در زمان هایی دچار اشکال می شوند امیدوارم شرایط داوری کشورمان روز به روز بهتر شود تا در آینده دیگر هیچ تیمی از داوری لطمه نخورد.

مهاجم اسبق تیم پیکان تهران درباره عصبانیت بیش از حد خداداد عزیزی بر روی نیمکت این تیم اظهار کرد: باید بگویم وی با تمام مشکلات فراوانی که در سیاه جامگان وجود دارد با آن ها دارد یک تنه می جنگد و اعتبار آبروی خودش را در سیاه جامگان گذاشته است تا تیم شهرش بتواند نتایج قابل قبولی را در لیگ کسب کند.همه بازیکنان از صمیم قلب خداداد را دوست دارند،از طرفی وی بزرگ فوتبال ما است و ایشالا در بازی های آینده با پیروزهایی که بدست می آوریم دل خداداد را شاد کنیم.

دقیقی در پاسخ به این سوال که چقد قدیمی پور در شکست تیم مقابل پیکان نقش داشته است،گفت: به هر حال قدیمی پور یکی از بازیکنان کم تجربه تیم است،از زمانی که به جای ناصری درون دروازه ایستاد تمام سعی اش را برای موفقیت تیم به کار بست تا برای تیم تاثیر گذار باشد.اما فشارهای بیش از حد تیم میزبان در دقایق پایانی سبب شد تا وی اشتباه مرگباری را انجام دهد.امیدوارم با تمرینات بیش از حد بتواند تجربه اش را در مسابقات لیگ بیشتر کند درست است که در بازی امروز از اشتباهات ناشیانه قدیمی پور بازی را واگذار کردیم اما همین اشتباهات موجب می شود تا تجربه اش بیشتر شود.

وی با اشاره به بازی سخت این تیم مقابل ماشین سازی تاکید کرد: این بازی یک دیدار 6 امتیازی برای ما محسوب می شود، ان شاالله با تمام توان و شرایطی که از لحاظ فنی در تیم حاکم است بتوانیم با دست پر زمین مسابقه را ترک کنیم تا نتایج ضعیف اخیرمان و امتیازاتی که تاکنون از دست دادیم را به فراموشی بسپاریم.

مهاجم اسبق تیم ماشین سازی در مورد امتیازاتی که این تیم تاکنون از دست داده است،بیان کرد:بالاخره این امتیازات مفت و مجانی که به راحتی از دست می دهیم در پایان سبب می شود تا غصه آنها را بخوریم.بالاخره با این بودجه کمی که سیاه جامگان در اختیار دارد نباید از این تیم توقع قهرمانی داشت و اینکه بتواند یک جایگاه در خور شان استان خراسان را کسب کند به نظر من با این امکانات ضعیف سخت است.شاید همین یک امتیازات و گل های زده و خورده موجب شود تا در پایان فصل به ضرر تیم تمام شود.

دقیقی در ادامه گفت: شرایط‌مان بهتر از قبل شده و بخش خصوصی با توجه به شرایطی که هست باید مورد حمایت قرار بگیرد. ما تیم خراسان رضوی هستیم و حرم امام رضا (ع) خودش باعث برکت این استان شده. علاوه بر بحث زائرانی که به استان می‌آیند، کارخانه‌های زیادی در خراسان رضوی وجود دارد که درآمدزایی خوبی دارند. اینها می‌توانند امکانات خوبی به ورزش بدهند و فوتبال بخش خصوصی که مشکلات زیادی دارد را مورد حمایت قرار دهند.

بازیکن تیم سیاه جامگان افزود: تمام تیم دوست دارند اعضای هیئت مدیره بیش از شروع هر مسابقه در رختکن تیم حاضر شوند برای تک تک بازیکنان پاداش در نظر بگیرند.باید شرایطی فراهم شود که خانواده عباسی بیشتر از این ها حمایت شوند،با توجه به مشکلات فراوانی که در اقتصاد کشورمان وجود دارد اگر تیم سیاه جامگان حمایت شود شک نداشته باشید این تیم توان رسیدن به جایگاه های بالای جدول را دارد.

دقیقی در پایان درمورد عملکرد تیم پیکان در این دیدار خاطر نشان کرد: ما در تمام دقایق بازی تیم برتر میدان بودیم،درست است نوع بازی مان درگیرانه بود اما نباید فراموش کرد موقعیت های بدست آمده ما خطرناک تر از تیم حریف بود و روی اتفاق این بازی را با شکست واگذار کردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار