کرمانشاه؛

آغاز طرح زمستانی هلال احمر در کرمانشاه

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آغاز طرح زمستانی هلال احمر کرمانشاه با همکاری بیش از 300 نیرو خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛پیمان یاوری با اشاره به آغاز طرح زمستانی هلال احمر کرمانشاه افزود: این طرح تا پایان زمستان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه 12 پایگاه ثابت در نقاط مختلف استان درگیر این طرح هستند، خاطرنشان کرد: چهار پایگاه موقت نیز به این تعداد اضافه شده  که در صحنه، قلاجه گیلانغرب، خسروآباد سنقر و منطقه اورامانات برقرار شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از فعالیت بیش از 300 نیرو در این طرح یاد کرد و افزود: در هر پایگاه 15 نیروی ثابت و پنج نیروی پشتیبان داریم.

به گفته این مسئول، همچنین در هر پایگاه دو دستگاه خودرو شامل خودرو امداد و نجات مجهز به ست امداد و خودرو آمبولانس وجود دارد.

یاوری ادامه داد: امکان اسکان اضطراری در پایگاه‌های ثابت و سیار نیز فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در فصل زمستان مشکل در ارتفاعات و محورهای برف گیر و گردنه‌ای بیشتر است، اظهار کرد: در نقاطی که نیاز بیشتر باشد از ستاد نیز نیروی پشتیبان و تقویتی به پایگاه‌ها ارسال خواهد شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از آماده‌باش بالگرد هلال احمر برای حضور در مناطق صعب‌العبور هم یاد کرد و افزود: تعدادی پزشک داوطلب نیز با ما همکاری دارند که اگر در نقطه‌ای مشکلی وجود داشت، با بالگرد به مناطق صعب‌العبور اعزام شوند.

یاوری تاکید کرد: با توجه به اینکه هلال احمر استان کرمانشاه معین منطقه غرب کشور است، آمادگی داریم به استان‌های همجوار مانند همدان، کردستان و ... نیز در فصل زمستان ارائه خدمات داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.