آیین تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) رابر با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

آیین تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد امام (ره) رابر برگزار شد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ صبح امروز در مراسمی با حضور ائمه جمعه رابر و بخش هنزاء، فرماندار رابر، نماینده مردم شهرستان های بافت ، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی ازمسئولین ادارات شهرستانی و استانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری رابر  از زحمات شیخ منصور بنی اسدی رئیس سابق قدردانی و بعنوان رئیس کمیته امداد هنزاء معرفی و جواد سلندری بعنوان رئیس کمیته امداد امام (ره) رابر معرفی شدند.
 
در این مراسم مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمان افزود: طی پارسال 2میلیاردو700میلیون تومان برای اشتغالزایی مددجویان رابرهزینه شده است .
 
یحیی صادقی با اشاره به اینکه این نهاد مجموعه ایست با وظایف و اهداف مشخص گفت: مقام معظم رهبری با همه دغدغه های جهانی که تمام دنیا ایشان را رصد می کنند از فقرا غافل نیست.
 وی خاطر نشان کرد: اگر مدیران کمیته امدادامام (ره) به مسائل حاشیه ای و جناح ها وارد شوند از مدار ولایت و فرمایش ولی از کمک رسانی به محرومان خارج شده و بایدجوابگوی حق یتیمان باشند.

وی افزود: اگر اصل را رها و به فرعیات بپردازیم پاسخگو هستیم.

وی اظهار داشت: سیاست کمیته امداد امام (ره) توانمندسازی است که می خواهد با آموزش ، مشاوره و ایجاد شغل با تسهیلات ارزان قیمت خانواده ها را از تحت پوشش نهادهای حمایتی خارج و خودکفا کند.

صادقی با اشاره به اینکه3هزار خانوار در شهرستان رابر تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند تصریح کرد: آسیب های اجتماعی ناشی از مواد مخدر بیشتر خانوارها را از هم پاشیده وبه سمت وسوی نهادهای حمایتی سوق می دهد.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار