مدیر امور آب و فاضلاب روستایی ریگان: گفت بیش از 12هزار اصله درخت خرما از طریق اب اشامیدنی در ریگان ابیاری میشود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  حسین مراد زاده مدیر امور اب و فاضلاب روستایی ریگان: گفت بیش از 12هزار اصله درخت خرما از طریق اب اشامیدنی در روستاهای ریگان  ابیاری میشود .

وی بیان کرد: اهالی روستاهای شهرستان از طریق اب اشامیدنی سالم  نخیلات خود را ابیاری می نمایند .

وی افزود: این تعداد اصله درخت شناسایی و افراد این روستاها به دستگاه قضا معرفی شده اند و مابقی در حال تشکیل پرونده می باشند .

مدیر امور اب و فاضلاب روستایی ریگان تصریح کرد: با توجه به بحران کم ابی و خشکسالیهای اخیر وافت اب های زیر زمینی در شهرستان سالیانه شاهد سوختگی الکتروپمپ های شبکه ابرسانی هستیم .

مراد زاده بیان کرد: طرح پیمایش خانه به خانه جهت شناسایی انشعابات غیر مجاز در شهرستان ریگان در حال انجام می باشد .

وی گفت: روستاهایی که انشعابات غیر مجاز وابیاری درختان توسط اب اشامیدنی سالم را دارند با نصب بنر در سطح ورودی روستاها فرهنگ سازی و در غیر این صورت قطع انشعاب وجریمه خواهند شد .

مدیر امور اب وفاضلاب روستایی ریگان اظهارداشت: مشترکینی که کنتور اب اشامیدنی انها مشکل دارد با مراجعه به اب وفاضلاب روستایی نسبت به تعویض انها اقدام نماید .

مراد زاده افزود: روستاهایی در شهرستان ریگان وجود دارند که نیاز به ابرسانی دارند که در این راستا بیش از 50روستا در شهرستان از طریق تانکر سیار ابرسانی میشود .

وی گفت: در شهرستان ریگان در حال حاضر 11روستای ریگان در حال ابرسانی می باشند که در دهه فجر امسال به بهر برداری خواهند رسید .

انتهای پیام/س
برچسب ها: کرمان ، ریگان ، ابیاری ، نخل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار