رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بادرود گفت: حسین مشربی بادی، کشاورز سرآسیابی 500 متر از باغ انار خود را وقف امامزاده آقا علی عباس کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام علیرضا محلوجی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: وقف از افتخارات دین اسلام است و به‌ طور غیرمستقیم در قرآن و به‌ طور مستقیم در سیره پیامبر (ص) و ائمه (ع) به آن توجه فراوان شده است که می‌تواند به‌ عنوان میراثی ماندگار برای واقف محسوب شود.

وی افزود: متأسفانه هنوز وقف جایگاه خود را در بین مردم جامعه پیدا نکرده و یکی از دلایل استقبال کم مردم از اوقاف و وقف کردن را عدم آگاهی مردم نسبت به جایگاه وقف در اسلام و جایگاه اوقاف در جامعه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بادرود از راه‌اندازی واحد مشاوره وقف در اداره خبر داد و تصریح کرد: این واحد در اداره اوقاف روزانه آماده مشاوره به واقفان و علاقه‌مندان به بحث وقف است.

وی گفت: بیشتر امور وقفی در بادرود به بحث روضه‌خوانی حضرت امام حسین (ع) مربوط است و در چند سال اخیر هم تعدادی از واقفان ملک یا مال خود را برای امامزاده آقا علی عباس (ع) وقف کرده‌اند.

محلوجی از ثبت یک وقف جدید برای عمران امامزاده آقا علی عباس خبر داد و گفت: حسین مشربی بادی کشاورز روستای سرآسیاب بادرود مقدار 500 متر باغ انار خود و همچنین 10 دقیقه آب چاه عمیق مزرعه اسدآباد که ارزش آن 400 میلیون ریال است را جهت عمران امامزاده آقا علی عباس (ع) وقف کرد.



انتهای پیام/م

برچسب ها: اصفهان ، وقف ، باغ انار ، در نطنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار