دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: امنیت و استانداردسازی مجتمع‌های آبدرمانی استان اردبیل باید ارتقاء یابد تا اتفاقاتی ناگوار در این مراکز گردشگری صورت نگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ناصرعتباتی صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی و راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی در استان اردبیل باید مورد توجه دستگاه‌های دولتی و مدیران مسئول استانی باشد چرا که بهبود وضعیت اقتصاد جامعه، مشکلات و عمده تخلفات قضائی را نیز کاهش می‌دهد.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و بانک‌های عامل باید در تدوین دستورالعمل‌ها و قوانین در حوزه‌های تولید و سرمایه‌گذاری، منافع اقتصاد استان را در نظر گرفته و نهایت همکاری و تعامل را با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل افزود: از لحاظ حقوق قضائی، مدیری که در راستای انجام فعالیت‌های خود از قانون ممانعت کرده و خارج از چهارچوب قانون برای ایجاد سرمایه‌گذاری و یا فعالیت دیگر مانع شود، مشمول محکومیت کیفری خواهد بود.

عتباتی با اشاره به اینکه مجتمع‌های آبدرمانی استان اردبیل سالانه میزان تعداد زیادی از گردشگران هستند، تصریح کرد: در حوزه آبدرمانی‌ها ضرورت دارد که سرمایه‌گذار مربوطه و اداره آب منطقه‌ای استان اردبیل اهتمام ویژه‌ای به استانداردسازی و ارتقاء امنیت این مجموعه‌ها داشته باشند.

وی بیان کرد: متأسفانه هر سال شاهد وقوع اتفاقاتی ناگوار در این مجموعه‌ها هستیم که اگر این روند ادامه داشته باشد، قطعا هیچ مسافری استان اردبیل را برای سفر انتخاب نمی‌کند که ارگان‌های ذیربط در این حوزه باید این مشکلات را برطرف کرده و در راستای استانداردسازی مجموعه اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.